Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

IAA živě: BMW řady 1 není jako dřív, přesto má čím zaujmout

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 10. 9. 2019
30
32
Zobrazit náhledy (30)
BMW řady 1 BMW řady 1 BMW řady 1 BMW řady 1 BMW řady 1 BMW 1 BMW 1 BMW 1 BMW 1 BMW 1 BMW 1 BMW 1 BMW 1 BMW 1 BMW 1 BMW 1 BMW 1 BMW 1 BMW 1 BMW 1 BMW 1 BMW 1 BMW 1 BMW 1 BMW 1

Jednou z bavorských výstavních premiér je nová generace BMW řady 1. A jak asi tušíte, je to auto plné kompromisů.

Třetí generace BMW řady 1 s interním označením F40 se ve srovnání s předchůdcem změnila opravdu výrazně, což jsme ale věděli od začátku. Z kompaktního hatchbacku se stala předokolka, kterou v samotném základu pořídíte s tříválcovým motorem. Němci se však dušují, že sportovní charakter tohoto modelu zůstane zachován. Uvidíme.

Na co ale čekat nemusíme, to jsou první dojmy z exteriéru a kabiny. Pokud byste čekali nějaké ostřejší a agresivnější rysy, asi budete zklamáni. Příď řady 1 se s výraznějšími ledvinkami v kombinaci s danými světlomety tváří poněkud nevinně a možná méně nebezpečně, než byste na první dobrou očekávali. Pohled z profilu odhaluje vyvážené proporce a záď, zejména tvarem světlometů, nezapře původ v bavorské rodině.

Jestli vnější vzhled přináší nějaké kompromisy, uvnitř je určitě nepociťujeme. Řada 1 přijíždí s prostornou kabinou, která je obložena prémiovými a kvalitně zpracovanými materiály. Pracoviště řidiče je hodně podobné ostatním bavorákům, nechybí ani plně digitální přístrojový štít. Ostřejší verze se chlubí sportovními sedačkami s výraznějším bočním vedením, ve kterých se sedí opravdu náramně.

S výškou 176 centimetrů jsem se posadil sám za sebe a ještě mi zbývala dostatečná rezerva nad hlavou i před koleny. Tady si prý ve srovnání s předchozí generací můžeme užívat 33 milimetrů prostoru pro nohy navíc. Ve srovnání s předchůdcem dostává nová „jednička“ výrazněji se svažující střechu, prostor vzadu to ale nikterak neomezuje. To už si spíš postesknete nad horším výhledem šikmo vzad při výjezdu z parkovacího místa.

Zavazadelník má pravidelný tvar a oproti loučící se generaci narostl o 20 litrů na celkových 380 l. Přístup do něj je snadný a víko se ovládá elektronicky, s nákupem tedy budete manipulovat jedna radost. S novou generací bude BMW řady 1 vyráběno výhradně jako pětidveřový model, ten třídveřový kvůli nízkému zájmu zákazníků končí.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predokolka s trojval
| 12. 9. 2019
Ja by som po prečítaní vlákna a pár ďalších príspevkov na decko tipol skorej teba. iudex je asi chlop v najlepšom veku, čo má rád rýchle vozy a TT asi najskorej nejaký senior.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predokolka s trojvalcom
| 12. 9. 2019
som sa pobavil 😂 decko ako Ty mi je ukradnute 😂 ved si na smiech 😂😂
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predokolka s trojvalcom
| 12. 9. 2019
Jaj, niekto je fakt múdry, no klobúk dole teda. Proste si ma nasral. Ak nezmeníš rétoriku (ak vieš čo to je), možno sa ti to prihodí častejšie. Ale nečakám, že to tvoja premúdrelá hlava poberie.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predokolka s trojval
| 12. 9. 2019
Teba tlacia v novej 3er sedacky ? :) tak to si si potom vybral zly model sedaciek :) jazdil som v m-packetovych a nemam pocit, ze by boli nepohodlne. presiel som na nech ale len par sto km ... Ty snad hodnotis na zaklade prejdenych niekolko sto kilometrov a nie na zaklade pocitu ked si so do novej 3er sadol v autosalone..ci ?
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Predokolka s trojvalcom
| 12. 9. 2019
V Mercedese Acku tiez tlacia sedadla? Iba to soferove, spolujazdcove je v poriadku :-) Alebo ake horsie spracovanie moze mat Acko?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku