Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

ID. Buzz a ID. Buzz Cargo mají první české ceny. Co na ně říkáte?

Jan Zajíc Jan Zajíc 29. 6. 2022 • 19:17
43
13
Zobrazit náhledy (43)
Volkswagen ID. Buzz Volkswagen ID. Buzz Volkswagen ID. Buzz Volkswagen ID. Buzz Volkswagen ID. Buzz Volkswagen ID. Buzz Volkswagen ID. Buzz Volkswagen ID. Buzz Volkswagen ID. Buzz Volkswagen ID. Buzz Volkswagen ID. Buzz Volkswagen ID. Buzz Volkswagen ID. Buzz Volkswagen ID. Buzz Volkswagen ID. Buzz Volkswagen ID. Buzz Volkswagen ID. Buzz Volkswagen ID. Buzz Volkswagen ID. Buzz Volkswagen ID. Buzz Volkswagen ID. Buzz Volkswagen ID. Buzz Volkswagen ID. Buzz Volkswagen ID. Buzz Volkswagen ID. Buzz Volkswagen ID. Buzz Volkswagen ID. Buzz Volkswagen ID. Buzz Cargo Volkswagen ID. Buzz Cargo Volkswagen ID. Buzz Cargo Volkswagen ID. Buzz Cargo Volkswagen ID. Buzz Cargo Volkswagen ID. Buzz Cargo Volkswagen ID. Buzz Cargo Volkswagen ID. Buzz Cargo Volkswagen ID. Buzz Cargo Volkswagen ID. Buzz Cargo Volkswagen ID. Buzz Cargo

Modely ID. Buzz a ID. Buzz Cargo, elektrické novinky od Volkswagenu, dostaly první české ceny. Auta budou v Česku od 1. července k mání v předprodeji, oficiální zahájení prodeje je plánováno na konec letošního roku.

Zájemci v předprodeji budou moci objednávat osobní verze ID. Buzz za ceny od 1.537.556 Kč, skříňové provedení ID. Buzz Cargo začíná na částce 1.438.823 Kč (1.189.110 Kč bez DPH).

V případě osobní varianty bude možné zpočátku sáhnout po výbavovém stupni Pro s pětimístným uspořádáním interiéru. Standardní výbava zahrnuje například systém Car2X, který má řidiče informovat o lokálních nebezpečích, třeba o konci stojící kolony za zatáčkou, dále asistent pro vyhýbací manévry, asistent pro odbočování vlevo, nouzové brzdění s rozpoznáváním chodců a cyklistů, systém preventivní ochrany cestujících, rozpoznávání dopravních značek, parkovací senzory vpředu a vzadu nebo automatickou dvouzónovou klimatizaci.

Vůz je také standardně vybaven dvojicí posuvných dveří, tmavě tónovanými skly oken vzadu, černými 19“ koly z lehké slitiny a LED světlomety. Přední sedadla u modelu ID. Buzz Pro jsou výškově nastavitelná a vybavená loketními opěrkami.

Video se připravuje ...

Digitální přístrojový panel má úhlopříčku 5,3 palce, infotainment pracuje s 10palcovou úhlopříčkou. Systém podporuje Apple CarPlay a Android Auto. Vpravo vedle volantu se nacházejí dvě rozhraní USB-C, třetí je umístěno ve výplních dveří na straně spolujezdce vpředu. ID. Buzz Pro je kromě toho sériově vybaven funkcí indukčního nabíjení telefonu.

Bohatá je nabídka příplatků, zahrnuje kupříkladu mnoho možností individualizace vzhledu exteriéru i interiéru, tažné zařízení, LED Matrix světlomety, bezklíčový přístup a startování, elektrické otvírání a zavírání zadních výklopných dveří nebo dveří bočních, zpětnou kameru, parkovací asistent, pokročilé asistenční systémy, prostorový kamerový systém, vyhřívání volantu, vyhřívání předního okna a předních sedadel, lepší audio nebo pokročilejší infotainment. Co se barevných variant týče, Volkswagen jich pro ID. Buzz Pro nabízí jedenáct. Nechybí samozřejmě dvoubarevná lakování.

Užitkové provedení ID. Buzz Cargo v základu nabízí jednozónovou automatickou klimatizaci, boční posuvné dveře jen na straně spolujezdce, zadní křídlové dveře bez okna a 18“ ocelová kola se stříbrnými ozdobnými kryty. V kabině, kterou od nákladového prostoru odděluje pevná přepážka, najdeme tři sedadla vpředu. Vedle výškově nastavitelného sedadla řidiče se nachází dvojlavice. Volitelně je místo ní k dispozici samostatné sedadlo. I pro ID. Buzz Cargo existuje dlouhý seznam příplatků, podobný tomu pro osobní verzi.

V době uvedení na trh budou modely ID. Buzz k dispozici s dosud největší baterií v rámci rodiny ID. Sada lithium-iontových akumulátorů nabízí využitelnou kapacitu 77 kWh (celková 82 kWh) a napájí vzadu uložený elektromotor poskytující nejvyšší výkon 150 kW (204 k) a maximální točivý moment 310 Nm. Spotřeba elektrické energie podle metodiky WLTP činí 20,6 kWh/100 km pro osobní verzi a 20,4 kWh/100 km pro Cargo. Dojezd dosahuje až 423 kilometrů, užitkáč podle výrobce zvládne až 425 km. Stejnosměrným proudem z rychlonabíjecího stojanu lze sadu akumulátorů nabít z 5 na 80 procent kapacity za zhruba 30 minut při využití maximálního nabíjecího výkonu až 170 kW.

Doporučujeme

Témata
Avatar - reign88
30. 6. 2022 19:30
Re: Smrdící a rachotící WinDiesel
Za mna nahodou pohodka. Ked pridaju do ponuky vacsiu baterku, o ktorej sa sepka, tak kandidat na dalsie auto. A to pisem ako clovek, co momentalne jazdi Kodiaq 2.0 TDI :-) .
30. 6. 2022 13:27
Re: Smrdící a rachotící WinDiesel
Vidíš a pořád je to lepší auto než to co aktuálně VW jako rodinná auta nabízí včetně těch iD šrotů ;-) a koupit ho v pohodě můžeš…
30. 6. 2022 13:12
Re: Smrdící a rachotící WinDiesel
Tourana, vzdyt ti chudaci ho nikde nemaji ani vystavenyho. prodejce ted u FL Karoqa se mohl pretrhnout, ale u nekolika VW prodejcu u Tourana - totalne vlazny zajem. Vsichni jednoutnou slevu, v konfiguraci cidlo na kapalinu do ostrikovacu jen v nejakym trapnym paketu ... Skoda, no
30. 6. 2022 11:09
Re: Smrdící a rachotící WinDiesel
Ona je i ta cena Multisharu úplně mimo ;-) a za 800tis Octavku úplně v pohodě koupíš

https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?…

Skladovka/předváděčka - úplné nový auto. Jinak za těch 800tis Kč koupíš stále i Touran ;-)
Avatar - Hammunasakra
30. 6. 2022 09:33
Re: Smrdící a rachotící WinDiesel
fakt se to učí na https://zs-kaplickeho.cz/…-vyucovani-ropa/

chce to bejt HODNĚ ultra ZASLEPENEJ = to jako dospělák popírat

tak NA KOLIK let odhaduješ že je ropy? (a co všechno se z ní dělá = víš?)
tak NA KOLIK let odhaduješ výměnu VŠECH aut motorů tanků na ropu = na něco jinýho?

EDIT https://www.garaz.cz/…opravdy-21008492 přečti si všechny díly = skoro bez nadsázky VE VŠEM LEPŠÍ auto = včetně možnosti ho líp postavit, než verzi se spalovacím motorem