Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Infiniti M37 na českém trhu: Šestiválec s 235 kW za 1,32 milionu Kč

Diskuze (25)
Infiniti zveřejnilo české ceny sedanu M37, k dispozici je taky kompletní přehled složení jednotlivých stupňů výbavy. K zážehovému motoru se brzy přidá turbodiesel a později i hybridní M35.

Nové Infiniti M je již třetí generací tohoto sedanu, přicházející provedení bylo ale jako vůbec první model značky navrženo s důrazem na požadavky evropských zákazníků. Do prodeje letos zamíří se zážehovým a vznětovým šestiválcem, v roce 2011 se přidá hybridní verze. Infiniti tak bude jednou z prvních značek, která v jednom modelu nabídne výběr mezi touto trojicí způsobů pohonu.

Novinka rozvíjí aktuální designový jazyk Infiniti a hojně využívá linií představených před rokem na studii Essence.

Celková délka 4945 mm je nad průměrem vyšší střední třídy, avšak také kompenzuje absenci zástupce Infiniti ve vyšší třídě. Rozvor 2900 mm, šířka 1844 mm a výška 1501 mm naopak mezi konkurenčními vozy výrazně nevyčnívají. Propracovaná aerodynamika má za následek součinitel aerodynamického odporu 0,27 a nulový vztlak ve vysokých rychlostech.

Doporučujeme
Infiniti M: První ženevské dojmy
Infiniti M v Evropě: Benzinová a dieselová V6, později i hybrid

Infiniti M37 vyráží na český trh zatím v jediné motorizaci, zato hned v pěti úrovních výbavy. Již ta základní, nabízená za 1.320.000,- Kč, obsahuje mimo jiné dvouzónovou klimatizaci, tempomat, parkovací kameru, Bluetooth, střešní okno, elektricky nastavitelná přední sedadla (řidičovo s pamětí), 18palcová kola, bi-xenonové světlomety a koncová světla složená z diod.

Komfortně laděné M37 GT má navíc čalounění sedadel semianilinovou kůží, vyhřívaná a klimatizovaná přední sedadla a adaptivní funkci bi-xenonových světel.

Sportovnější M37S přidává aktivní řízení zadních kol 4WAS, sportovní podvozek s dvoupístovými tlumiči vzadu, výkonnější brzdovou soustavu, hliníkové pedály, černé obložení interiéru, sportovní přední sedadla, 20palcová kola, odlišný design předního nárazníku a černé kryty předních světlometů.

Jako pro GT tak pro S je k dispozici také paket Premium. Ten obsahuje inteligentní tempomat pro celý rozsah rychlosti, monitorování slepého úhlu, asistent pro jízdu v pruzích, varování před srážkou a další bezpečnostní systémy. Dále mají verze Premium Eco-pedal umožňující úspornější jízdu, navigační systém s 30GB harddiskem, klimatizaci Forest Air s čističem vzduchu, audiosystém Bose a zadní elektrickou clonu.

Balíček multimediální výbavy (navigace, audiosystém Bose) lze také objednat jen s klimatizací Forest Air, v tomto případě je příplatek proti verzím GT a S 75 tisíc Kč.

Infiniti řada M - ceny na českém trhu
ModelM30dM37
Převodovka7A7A
Zdvihový objem [cm3]29933696
Válce/ventily6/46/4
Největší výkon [kW/min-1]175/3750235/7000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]550/1750360/5250
Max. rychlost [km/h]250250
Zrychlení 0-100 km/h [s]6,96,2
Komb. spotř. [l/100 km]-10,2
Pohotovostní hmotnost [kg]19001725
Cena M [Kč]-1.320.000,-
Cena GT [Kč]-1.396.500,-
Cena GT Premium [Kč]-1.552.500,-
Cena S [Kč]-1.460.300,-
Cena S Premium [Kč]-1.616.300,-

Zatím jedinou nabízenou motorizací bude M37 se zážehovým šestiválcem o výkonu 235 kW. Ještě do konce roku přibude také třílitrový turbodiesel, příští rok se pak do prodeje dostane i M35 Hybrid.

Diskuze (25)
Avatar - pelikoš
3. 8. 2010 09:10
Re: Tak teda jo!
taky netvrdím,že jsi trouba a řeším to auto,když říkám,že to není kraksna.mě prostě kategorie suv naprosto vyhovuje.a když auto,tak rozhodně ne a6...
Avatar - pelikoš
30. 7. 2010 10:49
Re: Bravo
co člověk,to názor,podle mě je to obráceně ;-)
Avatar - pelikoš
30. 7. 2010 10:48
Re: Bravo
rozum zavelí infiniti,možná tak srdce zavelí jinak
Avatar - pelikoš
30. 7. 2010 10:45
Re: Bravo
někdo se dokáže radovat z maličkostí a někdo je permanentně nasranej v RR...
30. 7. 2010 00:11
Re: Bravo
Pro "nikdynekupujícítutokategorii" je to blesk z nebes! Nová image, nové plakáty a nekonečná radost z potkání tohoto modelu někde u obch. centra.