Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Iveco S-Way získalo prestižní ocenění iF Design Award 2020

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 23. 2. 2020 • 02:05
21
6
Zobrazit náhledy (21)
Iveco S-WAY Iveco S-WAY Iveco S-WAY Iveco S-WAY Iveco S-WAY Iveco S-WAY Iveco S-WAY Iveco S-WAY Iveco S-WAY Iveco S-WAY Iveco S-WAY Iveco S-WAY Iveco S-WAY Iveco S-WAY Iveco S-WAY Iveco S-WAY

Iveco S-Way obdrželo od renomovaných odborníků na design jedno z prestižních ocenění iF Design Award 2020.

Cílem iF Design Award je již od roku 1953 upozorňovat na výrobky pyšnící se výjimečnou kvalitou designu. Mezinárodní porota rozhoduje o produktech s nejpovedenějším designovým ztvárněním ve více než čtyřiceti kategoriích. Do posledního ročníku bylo přihlášeno celkem 7298 produktů z 56 zemí celého světa.

Iveco S-Way získalo ocenění iF Product Design Award 2020 v kategorii - Design užitkových vozidel. Mezi kritéria posuzovaná porotci patří kvalita designu, míra inovací, dopady na životní prostředí, funkčnost a bezpečnost.

Porota, kterou tvořilo 78 nezávislých odborníků na design, k ocenění Iveco S-Way uvedla, že dokonale splňuje požadavky kladené v současnosti dopravci a řidiči na nákladní vozidla. Vedle praktických předností v čele s bohatou nabídkou vnitřního prostoru a komfortu v kabině, vysoké míry konektivity a další předností se může zástupce italské značky pochlubit i elegantním a nadčasovým řešením designu exteriéru i interiéru kabiny.

Iveco S-Way při svém představení v létě roku 2019 zaujalo pozici vlajkové lodi mezi těžkými silničními nákladními vozidly italské značky. Novinka má představovat vozidlo pro příští desetiletí, což demonstruje svým designem i technikou a především konektivitou, jejímž prostřednictvím otevírá novou éru v oblasti správy vozového parku i řešení prostoru pro práci i odpočinek řidiče na palubě.

Modelová řada S-Way se od dosavadních zástupců značky Iveco liší na první pohled díky zcela novému provedení kabiny s výraznou maskou a dynamicky působícími předními partiemi. Exteriér vozidla je přitom navržen za účelem dosažení minimálního odporu vzduchu, čemuž je mimo jiné podřízeno řešení mřížky na přídi s rohy o velkém poloměru a bočními žebry, provedení vícedílného nárazníku s integrovanými deflektory i tvarování střechy.

Interiér má řidiči zajistit maximální komfort při jízdě i odpočinku. Polohovatelné sedadlo tvarované prostřednictvím plochého podstavce má řidiči umožnit nastavit si ideální výšku a vzdálenost od multifunkčního volantu a zajistit tak dostatečně potřebný prostor pro nohy. Velká pozornost byla při vývoji palubní desky věnována její ergonomii a uspořádání ovládacích prvků tak, aby měl řidič všechny klíčové funkce snadno v dosahu.

Zdroj: Iveco

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly
Avatar - wakantanka
24. 2. 2020 14:09
Re: Re: Iveco
Takto, asi by som túto tému rozdelil na patričné kategórie, lebo v tom vzniká guľáš. :)
Takže v kategórii povedzme do 12 ton, teda u najmenších modelov výrobcov mi ani Daf, ani Renault a teraz už ani Volvo nemá v podstate čo ponúknuť. Ja totižto mám jednu základnú podmienku, aby bola dlhá a trebárs nízka kabína a teda s jedným plnohodnotným lôžkom za sedadlami. To u menovaných výrobcov s ich konceptom kabíny, keď musíš to lôžko každý večer sklopiť proste nehrozí. A pre mňa je takéto riešenie proste nepriechodné. A keď zoberiem do úvahy staré FL či predchodcu TGL, tak v tej dobe to nevedeli ponúknuť ani oni. Tie lôžka v kabínach boli oproti vtedajšiemu Ategu či EuroCargu proste tragické. Potom to Man dorovnal u TGL a vyberať teraz auto v tejto kategórii, vyberal by som len z týchto troch. Mercedes mám a viem čo môžem čakať aj od poslednej verzie Atega, Iveco a Man by som si musel pozrieť a vyskúšať. A čo sa týka najvyššej kategórie, teda najväčších ťahačov či sólo vozidiel, tam určite je tých kritérií viac a čo sa kabíny týka to vidím viac vyrovnané skoro vo všetkom. Ono pokiaľ viem Volvo kupovalo Renault preto, aby malo kvázi lacnejšiu značku a pre synergický efekt zdieľania technických celkov či kabín. To že im ten preznačkovaný Midlum nejak nejde na odbyt sa ani nečudujem. Zmien oproti Renaultu minimum a odhadujem, že cena bude ala Volvo, teda minimálne + 10 %. A pokiaľ sa nemýlim, tak mal Renault vyvíjať a vyrábať motory hlavne pre túto kategóriu, t.j. do 18 ton celk. hmostnosti a Volvo pre zvyšné spektrum.
23. 2. 2020 22:18
Re: Re: Iveco
JJ vim, že se vyrábí v Německu :) ale technologie interiéru je pořád stále italská a ti umějí design, ale slícování jim nikdy moc nešlo. SWay je krokem kupředu ale i v tom slícování :D K Renaultu, ne všechny motorizace mají Volvácké, ale některé maji své, jen teď přesně nevím, které to jsou. Musel bych mrknout do dealerských skript. Nicméně, on je spíše problém v tom, že ta spolupráce moc neklape. Mělo to být tak, že ve středním segmentu, tedy tam kde je EuroCargo nebo TGL se měl dobře i Renault s Midlumem (aktuálně značena jako řada "D"), ale Volvo se středními FLky, které byly dost zastaralé nikoliv. Následně Renault ohlásil s prodej a výrobu Magnumu a děli se docela čachry. Spojením se mělo stát to, že Volvo defacto přeznačkuje Midlumy (které mimochodem stále používá jako základ pro aktuální FL jen po omlazující kůře, zatímco Renault jede takřka fungl nové "D") a dostane se tak do středních tonáží. Renault v úpadku s tahači, kde neměl defacto co nabídnout než zastaralý a kymácející se Magnum a Prémko dostane podvozkový základ vč. motorů a převodovek + kabinu od nového Volva. Jenže vstup střední řady Volva nejde dle plánu, nepomáhá ani elektrifikovaná verze, prostě i EuroCargo má mnohem silnější pozici (i díky velké kabině a úsporným motorům) než mám Volvo. I TGL se prodá víc, tam je to zase dané kvalitou zpracování, ale oponuje tomu vysoká cena a je to dost užraný, což u středních tonáží, které provozují zejména střední a malí dopravci je docela zásadní. Renault teď po "faceliftu" tahačů a podvozků heavy řady pomalu od komponentů Volva dává ruce pryč. Spoustu dílů má zase označení Renaultu, než Volva. I kabinu Renault pozměnil, má větší kubaturu o trochu než Volvo a zároveň lépe ergonomicky řešený inteiér.
Avatar - wakantanka
23. 2. 2020 14:52
Re: Re: Iveco
Ehm, myslíš že sa od toho hňupa dočkáš relevantnej reakcie? Škoda námahy. Inak pokiaľ viem, tak Stralisy sa vyrábajú/vyrábali v Nemecku v bývalom Magiruse, takže toľko k italskému bazmeku. 🙂 A Renault že by si robil vlastné motory ... to počujem prvý krát od kedy ich kúpilo a začlenilo Volvo.
23. 2. 2020 10:55
Re: Iveco
...jasny, dalsi pablb co nikdy iveco neridil, ba ani zadnej nakladak, jen jako typickej cech do vseho mrmla, kam vitr tam ovce...

jasny, iveco nikdy v kamionech moc nebodovalo, ale z vlastni zkusenosti muzu bezpecne rict, ze co do ekonomiky a spotreby nema aktualne soupeře. kazdy nakladak ma problemy, jen je ma kazdy jinde. novy scanie chlastaji vice oleje nez nafty, volvum se kurvni predni naparava a prevodovka a motor taky zadny zazrak coz renault pochopil a uz jejich motory nepouziva, man sezere i travu a stromy kolem silnice a mercedes je tak traktoroidni werk, ze proste nenajdes tahač, co by nemel nejake chronicke vady...kazdy ma proste neco. iveco boduje aspon cenou a ekonomickym provozem jako treba man kvalitou zrpacovani interieru. znam diky praci hodne dopravcu a spoustu z nich to potvrdi, ze neni znacka bez chyb a je jedno kde je to vyrobeny nebo co je to za znacku. To iveco vypada jak zfetovany křeček co narazil do zdi :D ale osobne jsem v nem jel a oproti stralisu je to ohromny krok kupredu i kdyz interie treba kvalit manu nebo scanie proste nedosahuje. Ale na to velcí dopravci moc nekoukají. Evropsky zatím sway i xway laví poměrně uspech, tak ukaze cas... ale napsat ze to byl "bazmek" (a toe jako co za slovo???) je trochu neduvodne a predcasne... Asi mas kluku naky mindrák žeo :D Vtip je, ze kazdy tomu rpezdiva italska liazka, ale on je to vlastne kompliment, ony ty pitomi liazky totiz porad jeste jezdi :D
Avatar - wakantanka
23. 2. 2020 08:58
Re: Iveco
No jasne, preto je vyrobený v Nemecku že?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku