Jeep hledá kreativní fanoušky, mají pro něj vytvořit velikonoční vajíčko

eep hledá kreativní fanoušky
eep hledá kreativní fanoušky
eep hledá kreativní fanoušky
Jeep Wrangler Rubicon 2.2 CRD
63 Fotogalerie
Diskuze (2)

Americká automobilka oficiálně spustila soutěž, ve které sbírá nápady na tzv. „Easter egg“ pro budoucí model Jeep.

Zatímco čínské zastoupení Tesly hledá mezi veřejností inspiraci pro návrh nového elektromobilu, americká automobilka Jeep hledá kreativní fanoušky, kteří pomohou s vytvářením takzvaných „Easter eggs“.

Tento anglický výraz, který se překládá jako velikonoční vajíčko, přitom patří především do programátorského žargonu, kde obvykle označuje skrytou/nedokumentovanou vlastnost či funkci (ať už programu, nebo hry). Automobilka Jeep má ovšem pro easter eggy také velkou slabost.

To ostatně ukázala již s premiérou současné generace modelu Wrangler, který je jich doslova plný. V interiéru a exteriéru Wrangleru se totiž ukrývá například řada odkazů na ikonický Willys, jehož siluetu najdeme na litých kolech, čelním skle i voliči převodovky.

Wrangler ovšem není jediný. Plno zajímavostí nabídne i model Renegade, který pod víčkem palivové nádrže ukrývá pavouka s komiksovou bublinou „Ciao Baby“, na zadním skle má siluetu tajemného Bigfoota, zadní světla mají tvar kanystrů, guma v odkládacích prostorech dostala design mapy, atd.

S vymýšlením easter eggu pro nový model Jeep, který ovšem automobilka nijak blíž nespecifikovala, teď ale mohou pomoci i kreativní fanoušci. Automobilka totiž založila stránku TheNextJeepEasterEgg.com, kam mohou lidé posílat své návrhy.

Návrhy budou posuzovány porotou složenou z představitelů automobilky i designérů, kteří budou posuzovat kritéria jako je kreativita, pochopitelnost, originalita, akčnost myšlenky a „Jeep Brand Power“. Tedy „zda easter egg odpovídá duchu automobilky a zda je hodný být zařazen mezi ostatní Jeep,“ jak uvádí tisková zpráva.

Jeep přitom nechce nic zadarmo, neboť se jedná o soutěž. Ta potrvá do 2. července a 31. července bude vyhlášen vítěz, který si bude moci vybrat nový Jeep dle vlastního výběru s cenou do 50.000 dolarů. Pokud už se ale vidíte v novém Wrangleru, máme pro vás špatnou zprávu. Soutěže se mohou zúčastnit pouze obyvatelé USA starší 18 let.

S téměř osmdesátiletou historií, plnou nezapomenutelných zážitků minulých i současných, se domníváme, že myšlenky předložené naší komunitou budou takové, jaké dokáže pouze Jeep a jeho majitelé, fanoušci a následovníci jedinečně vyprávět,“ uvedl v tiskové zprávě Christian Meunier, Jeep Global President.

Vstoupit do diskuze (2)