Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

K Audi se přidá také VW. Automobilka končí s vývojem nových spalovacích motorů.

Jan Zajíc Jan Zajíc 24. 3. 2021 • 03:34
48
123
Zobrazit náhledy (48)
Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3

Asi se to dalo čekat. Automobilka Volkswagen, stejně jako "sesterská" Audi, končí s vývojem spalovacích motorů.

Německému Automobilwoche to potvrdil předseda představenstva značky Volkswagen Ralf Brandstaetter. Neznamená to však zatím úplný konec spalovacích motorů.

Volkswagen sice neplánuje vývoj nových jednotek, ty stávající však současně s přechodem na výrobu elektrických vozidel hodlá upravovat tak, aby splnily normu Euro 7. 

Automobilka už dříve také slíbila, že v nabídce nechá svoje klíčové modely se spalovacími motory - tedy Golf, Passat, T-Roc a Tiguan. Tyto vozy se tak mají dočkat dalších generací. Samozřejmě se u nich ale počítá například s plug-in hybridními verzemi.

Brandstaetter dále prohlásil, že zisky z prodejů modelů se spalovacími motory firma využije k financování produkce elektromobilů. Plány má přitom velké: už v roce 2030 má být 70 procent nových v Evropě prodaných Volkswagenů elektrických, v Číně a USA pak více než 50 procent.

Krok Volkswagenu ohledně vývoje nových spalovacích motorů se výrazně podobá plánům Audi, která také patří do koncernu Volkswagen Group.

Související články

Témata
25. 3. 2021 19:18
Re: Čtenáři bez vize
Spis 99% :D
25. 3. 2021 19:12
Re: Další informace
Jenze bez ropy lidstvo nedokaze existovat. Tu tezit proste musime. Vzacny kovy na baterky tezit nemusime. Sami jsme si zvolili ze to delat chceme a cpat je do el. Mobilu
25. 3. 2021 15:21
Re: Další informace
To moc nejde. Spíš záleží na typu ropy kolik čeho z ní dostaneš a většina toho je bohužel pro naše EV budoucnost palivo. Ne suroviny pro petrochemický průmysl. Ovšem co s tím palivem když ho budeš potřebovat čím dál tím méně? Ty ho potřebuješ nějak zužitkovat, v autech, v lodích, letadlech. Není možný říct, že nebudeš používat naftu, benzín a kerosin a tudíž ušetříš ropu na výrobu plastů. Jakmile ji rafinuješ, tak ti z toho ty jednotlivý frakce vycházejí. To vidím jako problém a možné narušení rovnováhy v komplexním využití všech složek, které nám ropa dává. O tom že budeme na ropě závislý i nadále se nepřu. Jen se bojím toho, že nám můžou začít díky její menší spotřebě chybět výrobky, které tě teď ani nenapadnou.

https://dspace.cvut.cz/…-Matous-ROPA.pdf?…
25. 3. 2021 14:04
Re: Další informace
poměr rafinovaných složek lze upravovat. V jakém rozsahu to nevím.
Každopádně závislost na ropě bude dál, ale v menším rozsahu.
25. 3. 2021 13:45
Re: Další informace
Ne ty mi nerozumíš. Tak to není. Ty si nemůžeš vybrat co z tý ropy vyrobíš. Při rafinaci ropy ti z toho procesu postupně vypadávají jednotlivé složky v ropě obsažené, plyny, benzín, petrolej, oleje a nakonec mazut. Nemůžeš říct jednu nebo dvě složky z toho nechci, tak je nebudu produkovat a o to víc mi zbyde suroviny na to co z té ropy potřebuju dostat. Všechny plasty bohužel mají v naprostý většině původ v ropě a bez ní je nevyrobíš a bez toho aniž by si rafinoval ropu v dostatečným objemu, aby si měl dostatek benzenu, etylénu, propylénu a všech těch petrochemických s-raček jsi prostě v háji.
Články odjinud