Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Kawasaki Versys 1000: Nový design a řada dalších změn pro rok 2019

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 31. 1. 2019
60
1
Zobrazit náhledy (60)
Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000 Kawasaki Versys 1000
Kawasaki Versys 1000 míří do letošního roku v nové generaci a nabídne rovnou dvě provedení. Vedle základní verze, disponující velmi slušnou výbavou, je v nabídce i skutečně luxusní SE.

Kawasaki Versys 1000 je většinou představována jako cestovní enduro nebo adventure bike a samotný výrobce má tento model zařazen do kategorie adventure tourer, což jej vlastně charakterizuje nejlépe.

Novou generaci lze lehce identifikovat díky přepracovanému designu. Ten především v oblasti předních partií i boků rozvíjí současný styl sportovních a především cestovních strojů značky Kawasaki. Vedle atraktivnějšího vzhledu je zde cílem především zlepšení ochrany jezdce, k níž přispívá vyšší a stavitelný větrný štítek.

Základem modelu Versys 1000 je rám kombinující hliníkové odlitky s trubkovou konstrukcí, který doplňuje kapalinou chlazený řadový čtyřválec o objemu 1043 cm3 s nejvyšším výkonem 88,2 kW (120 k) při 9000 min-1 a točivým momentem 102 N.m při 7500 min-1. Tyto hodnoty míří k zadnímu kolu prostřednictvím šestistupňové převodovky.

Zásadní novinky vedle designu představuje u nové generace elektronika v čele a novými přístrojovými štíty, elektronickým ovládáním plynu, elektronickým tempomatem a ABS, pracujícím v náklonech. Standardem je kompletní LED osvětlení, které je v případě modelu SE rozšířeno o světla v bocích kapotáže, osvětlující vnitřní strany zatáček.

Samostatnou kapitolu představuje brzdový systém, který vpředu využívá plovoucí kotouče o průměru 310 mm v kombinaci s moderními čtyřpístkovými radiálními třmeny, zatímco vzadu je jeden kotouč o průměru 250 mm s jednopístkovým třmenem.

Model s označením SE pak představuje skutečně luxusní cestovní stroj, který je standardně vybaven elektronicky nastavitelným podvozkem KECS (Kawasaki Electronic Control Suspension), jízdními módy Sport, Road, Rain a Rider, systémem KQS (Kawasaki Quick Shifter), umožňující řazení vyšších rychlostí bez použití spojky a možností propojení s telefonem za využití aplikace Rideology.

Kawasaki si pak pro nový Versys 1000 SE připravila ještě jednu lahůdku, kterou se již může pochlubit model H2 modelového roku 2019 a tou je nová vysoce odolná barva. Ta je na vybraných částech motocyklů a je vybavena speciální vrstvou umožňující samoopravy mírného poškrábání.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Skvělá motorka
megacruiser
| 5. 2. 2019
a snad jediné cestovní enduro s upraveným čtyřválcem ze supersportu. Ostatní umí počítat do dvou, maximálně do tří ;)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku