Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Kawasaki Z H2 s kompresorem je ztělesněné peklo na dvou kolech

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 24. 10. 2019 • 20:46
48
Zobrazit náhledy (48)
Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2 Kawasaki Z H2

Kawasaki prostřednictvím novinky s poměrně prostým označením Z H2 rozšiřuje nabídku svých extrémně výkonných modelů s litrovým čtyřválcem přeplňovaným kompresorem a zároveň zahajuje nástup nové generace rodiny modelů Z.

Kawasaki v září letošního roku nejprve uvolnila krátké video, které sice nenabídlo ani náznak podoby připravované novinky, ale zároveň se stalo nejen pro příznivce této japonské značky více než jasnou nápovědou. Následně byla postupně zveřejněna ještě dvě videa, která poodhalila některé detaily a nakonec byla novinka odhalena v celé své kráse nebo spíše brutalitě vzhledu i výkonu.

Kawasaki Z H2 asi jen málokoho uchvátí elegancí svých linií a mnohem více než agresivními tvary bude přitahovat pozornost díky své technice a výkonům. Novinka, kterou Kawasaki uvádí jako novou vlajkovou loď řady Z, totiž po technické stránce navazuje na modely Ninja H2R, Ninja H2 a především Ninja H2 SX.

Agresivní linie modelu Z H2 ukrývají trubkový rám s rozvorem kol 1455 mm, v němž je zavěšen, resp., jehož součástí je kapalinou chlazený řadový čtyřválec o objemu 998 cm3 s přeplňováním kompresorem. Pro Z H2 je tento motor naladšn na nejvyšší výkon 147,1 kW (200 k) při 11.000 min-1 a točivý moment 137 N.m při 8500 min-1. Tyto hodnoty míří na zadní kolo prostřednictvím šestistupňové převodovky.

Podvozek Kawasaki Z H2 využívá vpředu upside-down vidlice Showa SFF-BP a vzadu odpružení Uni-Trak s tlumičem Showa. Brzdový systém využívá vpředu kotouče o průměru 290 mm v kombinaci se čtyřpístkovými třmeny Brembo M4.32 a vzadu kotouč o průměru 250 mm s dvoupístkovým třmenem Brembo.

Motocykl se sedlem jezdce ve výšce 830 mm a pohotovostní hmotností 239 kg se může pochlubit i armádou asistenčních systémů. Ve výbavě má mimo jiné třístupňovou kontrolu trakce KTRC, asistent brzdového systému KIBS, náklonové ABS, launch control, systém rychlořazení KQS nebo tempomat. Samozřejmostí je moderní přístrojový štít v podobě barevného TFT displeje s několika různými druhy zobrazení údajů a možnost propojení Z H2 prostřednictvím Bluetooth s chytrým telefonem jezdce.

Kawasaki Z H2 s kompletním LED osvětlením a náležitě dravým vzhledem zamíří na evropský trh ve třech barevných provedeních, z nichž to první kombinuje černou a šedou barvu se zeleně lakovaným rámem, druhé sází odstíny černé a třetí charakterizuje červený trubkový rám. První exempláře mohou k zákazníkům zamířit v první polovině příštího roku. Cena prozatím nebyla uvedena.

Zdroj: Kawasaki Motors

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku