Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Kawasaki Z300 se loučí a její místo zaujme nový model Z400

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 28. 11. 2018
36
1
Zobrazit náhledy (36)
Kawasaki Z400 Kawasaki Z400 Kawasaki Z400 Kawasaki Z400 Kawasaki Z400 Kawasaki Z400 Kawasaki Z400 Kawasaki Z400 Kawasaki Z400 Kawasaki Z400 Kawasaki Z400 Kawasaki Z400 Kawasaki Z400 Kawasaki Z400 Kawasaki Z400 Kawasaki Z400 Kawasaki Z400 Kawasaki Z400 Kawasaki Z400 Kawasaki Z400 Kawasaki Z400 Kawasaki Z400 Kawasaki Z400 Kawasaki Z400 Kawasaki Z400 Kawasaki Z400 Kawasaki Z400 Kawasaki Z400 Kawasaki Z400 Kawasaki Z400 Kawasaki Z400
Kawasaki si pro sezónu 2019 připravila nástupce modelu Z300. Novinka spojuje moderní techniku s ostřejšími liniemi.

Kawasaki mezi své novinky pro modelový rok 2019 zařadila i model Z400, který především svou technikou navazuje na loňskou novinku v podobě modelu Ninja 400 a zároveň představuje přímého nástupce modelů Z300.

Novinka v podobě modelu Z400 má podobně jako její předchůdce představovat ideální stroj pro začátečníky i volbu jezdců, pro něž je nejdůležitější ovladatelnost zaručená nízkou hmotností.

Základem Kawasaki Z400 je trubkový rám z vysokopevnostní oceli, v němž je usazen osmiventilový řadový dvouválec o objemu 399 cm3, který zde má i nosnou funkci a splňuje emisní normu Euro 4.

Motor disponuje výkonem 33,4 kW (45 k) při 10.000 min-1 a točivým momentem 38 N.m při 8000 min-1. Tyto hodnoty míří na zadní kolo prostřednictvím antihoppingové spojky a šestistupňové převodovky. S ohledem na nejvyšší výkon mohou model Z400 sedlat i držitelé řidičského průkazu A2.

Podvozek využívá klasickou teleskopickou vidlici o průměru 41 mm a vzadu je použit centrální tlumič s možností nastavení předpětí. Brzdový systém využívá vpředu poloplovoucí kotouč o průměru 310 mm s dvoupístkovým třmenem Nissin a vzadu je jeden kotouč o průměru 220 mm s dvoupístkovým třmenem Nissin.

Kawasaki Z400 je při rozvoru kol 1370 mm dlouhá 1990 mm, široká 800 mm a vysoká 1055 mm. Pro jezdce je u stroje s pohotovostní hmotností 167 kg a 17palcovými koly umístěno sedlo ve výšce 785 mm.

Novinka i přes relativně malý objem motoru a štíhlou stavbu působí dojmem většího motocyklů, za což vděčí i svým ostře řezaným linií v čele s maskou s LED světlometem a 14litrovou palivovou nádrží. Zmínku si pak zaslouží i LCD displej, který Z400 sdílí s větší Z650.

Kawasaki Z400 zamíří v modelovém roce 2019 na trh ve dvou barevných verzích. Obě sází především na černou barvu, kterou jedno kombinuje se zelenou a druhé s červenou barvou.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Zase ta divná formulace
kalousek
| 29. 11. 2018
"..Motor disponuje výkonem 33,4 kW (45 k) při 10.000 min-1 a točivým momentem 38 N.m při 8000 min-1. Tyto hodnoty míří na zadní kolo prostřednictvím antihoppingové spojky a šestistupňové převodovky...."

Nevím proč pan redaktor stále používá tuhle nesmyslnou formulaci. Vždyť dobře ví že na zadní kolo může mířit leda tak hodnota výkonu a i to už je řečeno spíše básnicky.
Ale ani moment, ani zmíněné otáčky tam určitě nemíří. Tyhle hodnoty se týkají výhradně klikové hřídele a nikam dál se nepřenášejí, dokonce nedorazí ani ke spojce.

Možná jsem podivín ale takové netechnické faux pas mi vždy docela zkazí dojem z jinak pěkného článku

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku