Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Kia zdraví Aston Martin: Sedan s pohonem zadních kol bude už na IAA

Ondřej Láník
Diskuze (92)
Řadu atraktivních nových modelů značky Kia pro běžný lid naruší ve Frankfurtu studie sportovního sedanu!

Picanto, Rio nebo Cee'd jsou už dobře zavedená auta, ale vedení Kia Motors míří výš.

Ve Frankfurtu proto bude k vidění koncept sportovního sedanu, který nápadně připomíná novinky prémiových značek věhlasných jmen. Ano, tato Kia vypadá urozeně a ona taky urozená je - motor je uložen vpředu a pohání zadní kola.

Peter Schreyer se svým týmem navrhl klasické čtyřdveřové kupé, které podle tiskové zprávy automobilky naznačuje, kam se bude ubírat design vozů Kia. Máme se tedy zřejmě nač těšit.

Zatímco na boční grafice prosklení jsou zřejmé prvky designu sedanů, které Kia v posledních letech představila, a záď vypadá jako originální řešení, inspirace pro dlouhou příď přišla evidentně z britských ostrovů.

Ve Frankfurtu bude k vidění taky třídveřová verze nového Ria a modernizovaný Soul.

Kia se již delší dobu chystá uvést na trh velký sedan K9 a studie představená na letošním frankfurtském autosalonu bude s největší pravděpodobností jeho předobrazem. Kia K9 má vyplnit mezeru mezi modely Genesis a Equus vyráběnými sesterskou automobilkou Hyundai.

Kia K9 má sdílet platformu s chystaným kupé, které se v podobě konceptu rovněž představí na letošním frankfurtském autosalonu. Takový automobil má automobilce především zlepšit image, tak jako se to podařilo sesterskému Hyundai díky kupé a sedanu Genesis.

Ondřej Láník
Diskuze (92)
Avatar - Pekelná Micinka
20. 8. 2011 23:09
Re: Pes co štěká
No, spíš prerobiť.
20. 8. 2011 21:37
Re: Pes co štěká
Takže verdikt by zrejme znel: Zobrať späť a dopracovať! ;-)
Avatar - Katikakus
20. 8. 2011 19:28
Re: Kia vs Aston
ADAC ma zkreslena cisla - vsechny nemecke automobilky maji vlastni asistencni sluzby. TUV ukazuje pouze to, jak majitel o auto pecuje - resp. v jakem stavu s autem prijede na STK. Prave proto novinari prihlizeji k vicero faktorum, aby mozne zkresleni co nejvic eliminovali. Jenom pomatenec toto nevi a nebere v uvahu.

Britsky index ma k objektivite pochopitelne nejbliz, Kazdy, kdo umi cist a precte si metodiku, toto davno vi.
20. 8. 2011 19:13
Re: Kia vs Aston
Jak už jsem psal - Jen pomatenec věří víc novinářům než ADACU nebo TUVu. Jinak ten britskej index taky samozřejmě není o spolehlivosti. Navíc řešit spolehlivost aut dnes nemá asi cenu. Já kupuji jen to nejhorší a vše je v pohodě. Pokud dnes někdo tleská Korejcům, tak bude za pár let oslavovat i Číňany. U těch Číňanů bych to i pochopil. Nejsou tak uzavření a dle jejich nákupů moc dobře vědí, kde se dělají nejlepší auta. To Korejci nebo jejich obdivovatelé budou tvrdit, že si kupují výhradně korejská auta jen kvůli tomu, že jsou nejkvalitnější a nejspolehlivější na světě / zatím v Německu a UK /.
Avatar - Katikakus
20. 8. 2011 16:15
Re: Kia vs Aston
Takze jeste jednou a pomalu - o netvrdi Hyundai, k tomu zaveru dosel AutoBild na zaklade svych kriterii, ktere mimochodem zohlednuji i TUV:
[odkaz]

[odkaz]
Realiability index neni o Nemecku.

PS: S tim ADACem jsi smesny, ten tady beres vazne snad pouze ty. >:D TUV mimochodem ma taky sve mouchy.