Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Land Rover Defender se možná vrátí v původní podobě

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 12. 7. 2016
147
6
Zobrazit náhledy (147)
Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender Land Rover Defender
Výroba populárního terénního automobilu značky Land Rover byla sice ve Velké Británii ukončena na začátku roku, ale může zde dojít k jejím opětovnému spuštění.

Poslední Land Rover Defender opustil výrobní linku v anglickém Solihullu na konci letošního ledna a měla se tak uzavřít historie jeho produkce na půdě Velké Británie spolu s jeho prodejem na evropském trhu.

Tato skutečnost se ovšem podle informací deníku The Sunday Times nelíbí britskému miliardáři a příznivci Defenderu v jedné osobě, jímž je Jim Ratcliffe, zakladatel a majitel chemické společnosti Ineos.

Právě tento muž má nyní stát za jednáním s vedením automobilky Land Rover o odkoupení práv a výrobní linky na model Defender. Obě strany se k této informaci prozatím nevyjadřují, ale podle neoficiálních zpráv chce Ratcliffe oživit výrobu slavného terénního vozu ve Velké Británii.

Land Rover přitom výrobu Defenderu v Solihullu ukončil kvůli tomu, že již nesplňoval evropské emisní a bezpečnostní normy. Pokud miliardář ve své snaze o odkoupení výroby Defenderu skutečně uspěje, pak bude muset s velkou pravděpodobností použít moderní motory a získat výjimku ohledně bezpečnostních požadavků.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Britanie si po vystoupeni
holden_holden
| 12. 7. 2016
sami britove rikaji ze Londyn neni Anglie. ano stara anglie je nadherna.
Avatar - WinDiesel
Já se také hlásím...
WinDiesel
| 12. 7. 2016
motory jsou od Fordu ty naivo a existuje i ve verzi Euro 6 tady problém nebyl
ale když budeš mít dost peněz Ford Ti licenci rád prodá ... :-)
Avatar - WinDiesel
Britanie si po vystoupeni
WinDiesel
| 12. 7. 2016
jakkoli bych nepoužil tak ostrá slova myslím si to samé ........... i když v Londýně člověk neví zda je vlastně v UK .... zažít starou Anglii to se dá jen na venkově
Avatar - Bubáq
Já se také hlásím...
Bubáq
| 12. 7. 2016
Sice se jedná o model, který nemá u nás šanci prodat se ve více než 5 ks za rok, ale jsou země, kde se jistě bude prodávat ještě docela dobře :-).
Zorganizovat výrobu mimo mateřský koncern ale nebude jen tak... Napadá mě, pročpak Tata nepojala ještě tento záměr?! Pokud jej nemají, pak se hlásím do fronty jako zájemce o výrobní zařízení, kontakty na dodavatele a na výrobní dokumentaci. Zajistím rozjetí sériové výroby v Kopřivnici, aby se tatrovácké výrobní "linky" konečně plně využily... A něco z tohoto projektu zbyde i na Zetor, třeba motory a převodovky, obojí je na Tatru příliš malé. A pokusím se dosáhnout dohody o prodeji defíka přes síť Dafu po celém světě.... No není to projekt k sežrání?!
Britanie si po vystoupeni
holden_holden
| 12. 7. 2016
z toho saskospolku udela svoje pravidla a nenecha si nic diktovat tema eurosr*acema

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku