Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Martin Vaculík a prasklá vodní pumpa Octavie 2.0 TDI: Mám nárok na reklamaci?

redakce AUTO.CZ redakce AUTO.CZ 21. 3. 2022 • 08:17
56
78
Zobrazit náhledy (56)
Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi Škoda Octavia Combi

Specialista Světa motorů dostal další motoristickou otázku. Na tom by nebylo nic až tak zvláštního, kdyby nepřišla dopisem… a ještě od čtenářky.

Ta si v bazaru pořídila vůz Škoda Octavia 2.0 TDI třetí generace a po pěti tisících ujetých kilometrech musela auto odstavit s poruchou, kterou servis připsal prasklé vodní pumpě. Technický expert Martin Vaculík se na tuto problematiku zaměřil podrobněji a popisuje, k jakému selhání vlastně došlo.

Kromě toho vysvětluje, jestli má čtenářka nárok na reklamaci v bazaru, neboť by se teoreticky mohlo jednat o skrytou vadu. Jak to tedy je? Nebudeme vás více zdržovat, pusťte si výše přiložené video. A nezapomeňte, že včasná upozornění na nejnovější tvorbu Martina Vaculíka najdete na našem Instagramu @auto.cz.

Související články

Témata
Avatar - Mikesus
26. 3. 2022 16:43
Re: Koncernovy zazrak
To ani nevíš co píšeš?
Začátkem tohoto vlákna

Ozzman: Osobně pořád nechápu, že skoro 20 let po té, co přišla generace Passatů B6/O2 a dalších koncernovwek s motory 2.0TDI, motory TSI a převodovkami DSG všemožných druhů a roztodivných problémů, pořád a pořád slýchám ty stejné kecy o německé nadprůměrné kvalitě....
Tycoon: Bohužel, tak to je, taky nechápu, že se ta pověst o kvalitě tak dlouho drží.
Ozzman: Já taky nechápu, že se toho ještě někdo drží
Ty: Tak třeba já se toho držím


Tak mi to vysvětli, kdyz netvrdíš, že jsi nikde nepsal o nadprůměrné kvalitě.
24. 3. 2022 07:50
Re: Koncernovy zazrak
Alespoň nelži. Najdi mi kde jsem to tvrdil. A s vodní pumpou jsem taky problém neměl. Psal jsem o vstřikování močoviny a jednom silentbloku.
Avatar - Ozzman
24. 3. 2022 06:06
Re: Koncernovy zazrak
Mne ubyvala jen chladici kapalina… na Fordu, ale i Skodovkach :D
Avatar - Emel
23. 3. 2022 23:20
Re: Koncernovy zazrak
A ne, to zase tak zle nebylo... 1l na 10 tkm třeba, typicky při lítání po Německu... ale zase u snad všech tdi třeba od 2015 dál, Passaty Octavie...
PS: cynik by řekl, že je to lepší, než když olej přibývá :D
23. 3. 2022 15:09
Re: co lidi vede k tomu
Asi myslí kia ceed sw 1.5tgdi. Čo je fajn auto, ale má svoje pre a proti. Ako hlavné proti vidím veľmi nízku užitočnú hmotnosť - pod 400kg.
Články odjinud