Martin Vaculík a prasklá vodní pumpa Octavie 2.0 TDI: Mám nárok na reklamaci?

Specialista Světa motorů dostal další motoristickou otázku. Na tom by nebylo nic až tak zvláštního, kdyby nepřišla dopisem… a ještě od čtenářky.
Ta si v bazaru pořídila vůz Škoda Octavia 2.0 TDI třetí generace a po pěti tisících ujetých kilometrech musela auto odstavit s poruchou, kterou servis připsal prasklé vodní pumpě. Technický expert Martin Vaculík se na tuto problematiku zaměřil podrobněji a popisuje, k jakému selhání vlastně došlo.
Kromě toho vysvětluje, jestli má čtenářka nárok na reklamaci v bazaru, neboť by se teoreticky mohlo jednat o skrytou vadu. Jak to tedy je? Nebudeme vás více zdržovat, pusťte si výše přiložené video. A nezapomeňte, že včasná upozornění na nejnovější tvorbu Martina Vaculíka najdete na našem Instagramu @auto.cz.