Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mazda 2: Nová generace odhaluje kompletní ceník

David Bureš David Bureš 15. 1. 2015
119
173
Zobrazit náhledy (119)
Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2 Mazda 2
Nejnovější malý hatchback od Mazdy láká hlavně na stylový vzhled a bohatou výbavu než na nízkou cenu.

Začátek roku je u Mazdy doslova nabit novinkami. Po odhalení českých cen modernizované 6 a CX-5 automobilka oznámila i ceny nové generace malého hatchbacku 2. Mazda přitom má v záloze ještě jednu novinku, malé SUV CX-3.

Dosud jsme znali pouze první cenu nové dvojky. Auto v základu stojí 259.900 korun. Za tuto částku pod jeho kapotou pracuje benzinový čtyřválec 1.5 Skyactiv-G s 55 kW, jeho výbava zahrnuje rádio, palubní počítač, šest airbagů nebo centrální zamykání s dálkovým ovládáním. Klimatizace je dodávána v rámci vyššího stupně Emotion, za který se příplácí 33.000 korun.

Další stupeň Challenge stojí v kombinaci se silnějším 1.5 Skyactiv-G (66 kW) 329.900 korun. Za tuto cenu zákazník dostane vyhřívaná zrcátka, kožený volant, dělené zadní sedačky v poměru 3:2, Bluetooth a tempomat.

Attraction je pak asi tou nejzajímavější verzí. Proti Challenge je o 30.000 korun dražší, přičemž za tento příplatek přidává litá 15palcová kola, mlhovky, CD přehrávač, multimediální systém se sedmipalcovým barevným displejem a varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu.

Další dva stupně vychází z Attraction a nabízí vyhřívaná sedadla, dešťový a světelný senzor nebo zadní parkovací čidla. Verze Hazumi pojmenovaná po konceptu, který nové dvojce předcházel, k tomu přidává červené doplňky v interiéru, Revolution se zase dále chlubí diodovými světlomety, které jsou v daném segmentu nadále netradičním prvkem.

Vrcholem je Revolution Top dostupný s turbodieselem 1.5 Skyactiv-D (77 kW) a vrcholným 1.5 Skyactiv-G (85 kW). Tato verze disponuje bílým koženým čalouněním, 16palcovými koly, head-up displejem, automatickou klimatizací, elektricky sklopnými zrcátky a balíčkem bezpečnostních asistentů, který zahrnuje sledování mrtvého úhlu a automatické přepínání potkávacích a dálkových světel.

Výbava jednotlivých stupňů výbavy je pevně určená, od verze Attration je však možné si za 12.500 korun dokoupit navigaci. Dále je možné si dokoupit originální příslušenství jako sportovní pedály nebo loketní opěrku. Střední výkonná varianta 1.5 Skyactiv-G (66 kW) je pak jako jediný motor dostupná i s automatem. V jediném dostupném stupni výbavy Attraction stojí tato kombinace 409.400 korun.

Mazda 2 – ceny na českém trhu
Motor1.5 Skyactiv-G1.5 Skyactiv-G1.5 Skyactiv-G1.5 Skyactiv-D
Zdvihový objem [cm3]1496149614961499
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min]55/600066/600085/600077/4000
Točivý moment [N.m/min]135/3800148/4000148/4000220/1400-3200
Převodovka5M5M (6A)6M6M
Max. rychlost [km/h]171183 (177)200178
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,19,4 (12,0)8,710,1
Komb. spotřeba [l/100 km]4,74,5 (4,8)4,93,4
Pohotovostní hmotnost [kg]970975 (1000)9801040
Cena G75 [Kč]259.900---
Cena Emotion [Kč]292.900---
Cena Challenge [Kč]314.900329.900--
Cena Attraction [Kč]344.900359.900-411.900
Cena Hazumi [Kč]-383.900--
Cena Revolution [Kč]-389.900--
Cena Revolution Top [Kč]--465.900480.900

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Mazda je ako Apple...
| 18. 1. 2015
Mas pravdu, overil jsem si to a mylil jsem se, ty asistenty Mazda uz skutecne nabizi tak, jak se slusi a patri.
Uznavam, trochu jsem se asi nechal unest tim porovnanim Mazdy s Apple.
Mazda je ako Apple...
| 16. 1. 2015
Nastastie sa mylis:

1. HYBRID vychadza z atmobenzinu - ten ma mazda najlepsi na trhu, kedze ho ako jedina poriadne vyvija, plus rekuperacie - na tej mazda pracuje - najblizsich 10 rokov maju technologicky vystarane, na tom sa snad zhodneme.

2. Elektromobil je statisticka odchylka, vodikova toyota vychadza hadaj z coho - z priusu, t.j. z hybridu, range extender elektromobil vychadza z atmobenzinu a hybridu...

3. ano, vyzera to, ze atmobenzin je LACNEJSI ako turbo. Preto maju mazdaci zaklad 1.5 stvorvalec so zrychlenim 12.1 sekundy a skodovkari 1.0 MPI trojvalcek so zrychlenim cez 15, kedze turbo za danu cenu VW asi nevie vyrobit. Ford ecoboost je vsetko, len nie eco, renault tce nespravil ziadnu dieru do sveta...

4. nezabudaj, ze vacsina sveta jazdi na 91-tku. To je velky problem pre tie turbomotorceky, pretoze im nekvalitne palivo nechuti. Turbomotorceky su mimo EU statisticka odchylka. USA menia metodiku merania spotreby, co je dalsi problem pre male turba...

5. pred 15 rokmi tu neboli blbe EKOLIMITY EU!!! Pokrok je v tom, ze mas u modernych skyactivov mierne vyssi vykon ako u starych motorov mazdy a podstatne nizsiu spotrebu. Nebyt ekolimitov a debilne nastavenych testovacich cyklov, turbobenziny by sa nerozsirili a nevymreli by uplne V6 v EU, co je velka skoda...

6. v jednom mas pravdu, mazda nema ani hothatch ani poriadny sportiak, ich motory koncia pri zrychleni cca. 8 s na stovku. Jednoducho dan za to, ze su malou automobilkou. Jedine mazda 3 s motorom 2.5 a manualom by sa dala povazovat za sportovu verziu - avsak tu v EU sa kupit neda. Jediny sportovy motor bude 2.5 s turbom pre CX9 plus rovno aj pre 3 MPS a 6 MPS.

7. Hadaj preco mazda zatial nema turbo - lebo vyvija vylepsene atmobenziny s kompresiou 18:1 :D:D:D T.j. na stare motory turbo davat nebude a nove budu tak do troch rokov. Ked vzladnu 18:1, co URCITE zvladnu, inak by krachli, kedze na to vsadili vsetko, dokazu to, kde si H/K, mercedes a ini vybili zuby - o technologickej zaostalosti u mazdy nemoze byt ani reci...
Avatar - Emel
Ach jo
| 16. 1. 2015
Říkám si, že jsme to možná vzali za špatný konec. To co simple píše je spíš o kupujícím než prodávajícím.

Některá zvířata zvládají život v divočině a jiná ne. Někteří se zvládli po pádu komunismu adaptovat na nový řád věcí a nekonečných možností a rozhodnutí a jiní skončili za zdmi bohnické léčebny. Někdo by je mohl litovat, ale ty zdi nechrání svět před pacienty, ale naopak, pacienty před světem.

Pokud bys takového člověka vystavil konfigurátoru Škodovky nebo dokonce nějaké prémiovky, podlehl by. Až by se probral, ležela by na stole závazná objednávka na dvojnásobnou částku než si může dovolit. Ale ti chytřejší to vědí a tak kupují auta, kde to nehrozí. Vědí, že jim je za zdí líp..
Avatar - _Karel_
Mazda je ako Apple...
| 16. 1. 2015
" O asistentech ridice taky radeji pomlcet"- tak to radši pomlč. Kterej ti konkrétně v mazdě chybí?
Avatar - woody-alien
Ach jo
| 16. 1. 2015
Tohle je problém rozumných lidí. Totiž, že nezřídka musí v rámci racionální argumentace nasměrovat kritiku i do vlastních řad. Fanatici to maj jednodušší. ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku