Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mercedes-Benz přijímá objednávky na S 65 AMG Coupe

Michal Fokt
Diskuze (7)
Jste připraveni zaplatit za vaše nové auto nejméně 6,7 milionu korun? Pak se můžete chystat k nejbližšímu prodejci Mercedesů, otevírají se pořadníky na S 65 AMG Coupe.

Není pochyb o tom, že Mercedes-Benz S Coupe je nádherné auto, dokonce nejoblíbenější u evropských uživatelů internetu a jako takový si určitě zaslouží pořádnou porci výkonu. V nabídce už je dvakrát přeplňované osmiválcové S 63 AMG, ovšem vzhledem k proporcím a majestátnímu vzhledu auta ani to možná není dost, proto nabídku doplňuje S 65 AMG, a to ode dneška.

Webové stránky Mercedes-Benzu v Evropě o této skutečnosti zatím mlčí, nicméně automobilka dnes informovala média, že dealerská síť už eviduje objednávky na tento topmodel, přičemž ti nejrychlejší dostanou svůj vůz už koncem září.

V Německu S 65 AMG začíná na rozhodně nebaťovských 244.009 eurech, což je přibližně 6,7 milionu korun a to je spousta peněz dokonce i na (ta druhá) auta ze Stuttgartu, dá se navíc s úspěchem pochybovat o tom, že by Mercedes-Benz někdy tohle auto za "tak málo" peněz prodal. Za zmínku také stojí, že oproti rozhodně nijak "vydechlému" S 63 AMG je to o 80 tisíc euro více! V Česku začíná S 63 AMG na 4.525.400 korunách.

Výkon dvanáctiválce v S 65 AMG Coupe činí 463 kW (630 k) v rozmezí 4800-5400/min a točivý moment vrcholí hodnotou 1000 N.m, přičemž jeho maximum je k dispozici v intervalu 2300-4300 otáček.Kupé zrychlí z 0-100 km/h za pouhé 4,3 sekundy a maximální rychlost je tradičně elektronicky omezena na 250 km/h.

Michal Fokt
Diskuze (7)
Avatar - fOE
15. 7. 2014 14:02
Re: Zrychlení a Vmax
U toho Porsche Turbo nejde o prestiz? Samozrejme ze i u auta za 7mil se priplaci, dela se to tak u Porsche, dela se to tak u Ferrari, dela se to tak u Lamborghini a ano, dela se to i u mercedesu v cene tech co jsem prave vyjmenoval.
Proc neco davat do zakladu kdyz jsou za to zakaznici zvykli a hlavne ochotni priplacet? ;-)
Avatar - Deathstar
15. 7. 2014 13:46
Re: Zrychlení a Vmax
Nejde o okruh ale o prestiž..

U vrcholného kupé značky Mercees za skoro 7 milionu, bych počítal s plnou výbavou a ne s připlácením 80 tis za zvýšení maximálky,220 tis. za lepší brzdy, 120 tisíc za karbonové výplně vnitřku atd..

Nebo dát možnost, chceš-nechceš ale bez příplatku
Avatar - fOE
15. 7. 2014 13:23
Re: Zrychlení a Vmax
Kdyz nema v zakladu keramicke brzdy ani Porsche Turbo, nebo GT3 tak se bez toho nejGtckovejsi GTcko, S coupe, urcite obejde. ;-)
Avatar - EauRouge
15. 7. 2014 13:18
Re: Zrychlení a Vmax
Jak píše brouk, s S Coupé nikdo na okruh nepojede a proto jsou keramický brzdy nesmysl. V běžném provozu fungují blbě protože se musí ohřát a než se tak stane tak nebrzdí tak dobře. Navíc ve studené fázi šíleně pískají.
15. 7. 2014 13:03
Re: Zrychlení a Vmax
Kolik myslis majitelu s tim pujde na okruh?