Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mitsubishi L200 přichází na český trh v modernizovaném balení. Kolik stojí?

David Bureš
Diskuze (36)

Modernizovaný pick-up poznáte na první pohled díky přepracované přídě. Změnil se též motor v útrobách.

Mitsubishi L200 přijíždí na český trh v modernizovaném balení, které se tuzemským zákazníkům poprvé představilo na letošní výstavě Auta na náplavce. Jeho české ceny začínají na částce 698.350 korun.

Ta se vztahuje na základní dvoudveřové provedení Club Cab s turbodieselem 2.2 DI-D o výkonu 110 kW pod kapotou, spárovaným s pohonem všech kol a šestistupňovou manuální převodovkou. Čtyřdveřovou verzi Double Cab pořídíte od 735.250 korun.

Základní výbava zahrnuje dva airbagy, kožený multifunkční volant s výškovým nastavením, palubní počítač, manuální klimatizaci, elektricky ovládaná přední okna, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, ocelová 16palcová kola nebo plnohodnotnou rezervu. Nechybí ani redukční převodovka a uzávěrka zadního diferenciálu. U Double Cab jsou tyto prvky doplněny o tempomat nebo hned sedm airbagů.

Stupeň Intense už pořídíte výhradně s karoserií Double Cab, k dispozici je však i šestistupňový automat za příplatek 40.000 korun. Verze přidává asistent pro jízdu v pruzích, mlhovky, ostřikovače předních světlometů, dešťový a světelný senzor, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, zadní parkovací kameru nebo automatickou klimatizaci. Je tu i multimediální systém se sedmipalcovou dotykovou obrazovkou nebo multifunkční volant.

Výchozí systém pohonu všech kol Easy Select pak střídá řešení Super-Select II. Zatímco první je přiřaditelný pohon přední nápravy, druhé je stálá čtyřkolka. Redukci však mají obě varianty.

Vrcholem je pak Instyle s asistentem pro sjíždění strmých kopců, předními LED světlomety, koncovými diodovými světly, koženým čalouněním, vyhřívanými předními sedadly, dvouzónovou klimatizací nebo bezklíčovým vstupem.

Modernizované Mitsubishi L200 na první pohled poznáte podle přepracované přídě s úzkými světlomety a  masivním chromováním, ve stylu nového designérského směru značky (tzv. dynamický štít). Důležitou změnou je i nový motor, 2.2 DI-D (110 kW) střídá stávající 2.4 D-ID (113 kW). S novými emisními normami si tak L200 musí poradit menším motorem nižšího výkonu, se vstřikováním močoviny. Točivý moment nicméně vzrostl o 20 N.m.

Mitsubishi L200 – technická data a české ceny nabízených motorů
Verze Club Cab Double Cab Double Cab
Motor 2.2 DI-D 2.2 DI-D 2.2 DI-D
Pohon 4x4 4x4 4x4
Zdvihový objem [cm3] 2268 2268 2268
Válce/ventily 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min] 110/3500 110/3500 110/3500
Točivý moment [N.m/min]  400/1750-2250 400/1750-2250 400/1750-2250
Převodovka 6M 6M 6A
Max. rychlost [km/h] 174 174 171
Komb. spotřeba [l/100 km] 7,5 7,5 7,9
Cena Invite [Kč] 698.350 735.250 -
Cena Invite+ [Kč] - 749.250 -
Cena Intense [Kč] - 814.650 854.650
Cena Instyle [Kč] - - 935.650
David Bureš
Diskuze (36)

Doporučujeme

Avatar - 3_diamanty
17. 9. 2019 08:19
Re: DEZINFORMACE MITSUBISHI
tato vizaz nie je dielom renaultu... tento styl zaviedli pajero sport aj faceliftovany outlander uz pred nejakymi 4 rokmi... a potom s tym prisiel aj eclipse .. a vsetky tieto tri vozy boli hotove uz pred pripojenim mitsu k aliancii renault nissan... a dodnes im dizajn nikto nediktuje... takze bud v pohode... mitsu je samo sebou aj nadalej a tak to ma byt
17. 9. 2019 04:34
Re: DEZINFORMACE MITSUBISHI
(Viz Win Dieseluv profil)
Avatar - Ada je zase tady
16. 9. 2019 22:14
Re: Pickupy
Normální motor je diesel!
Avatar - Ada je zase tady
16. 9. 2019 22:11
Re: DEZINFORMACE MITSUBISHI
Ano, vypadá to skutečně hnusně. Rendlíci z toho udělali kreaturu. Alespoň kdyby byl ten motor v Outlanderu. Stačil by i takhle podladěný, hlavně aby byl k dispozici s manuálem a ruční brzdou!
16. 9. 2019 07:42
Re: DEZINFORMACE MITSUBISHI
Do not panick :-)