Mugen Honda Civic Type R
Japonská verze Civicu Type R se od evropské výrazně liší. Nejen že vychází ze čtyřdveřového sedanu, ale také výkon atmosférického dvoulitru byl oproti evropské verzi zvýšen o 24 koní a celkové naladění vozu by mělo být směřováno sportovněji s ohledem na to, že bude tento vůz majiteli častěji využíván na okruhu. Ale přestože bude asi japonský CTR skutečný hardcore, automobilka musí hledět i na jeho relativní použitelnost v běžném životě, což s sebou určitě nese jisté kompromisy. Ty ale už asi nebude možné najít u úpravy tohoto vozu, kterou připravil Mugen.
Je poměrně překvapivé, že tentokrát Mugen nevěnoval až takovou pozornost změně vzhledu, příď je vylepšena pozměněnou lamelou v masce, nástavcem nárazníku a kapotou s otvory pro odvod horkého vzduchu z motorového prostoru. Profil zůstal nezměněn a na zádi najdete nenápadný difuzor a speciální křídlo na víku kufru. Sedadla můžete vyměnit za skořepinová, k mání je i hlavice řadicí páky a pomocná sada přístrojů s údaji o tlaku a teplotě oleje a chladicí kapaliny.
Více se ale úpravce vyřádil na zbytku auta, k mání je kit přímého sání, výfukové potrubí s výjimkou svodů, brzdové kotouče a dva typy brzdových destiček (sportovní a závodní). Jízdní vlastnosti zlepší sportovní podvozkový kit a koupit si můžete i sedmipaprsková kola Mugen. Nechybí ani vysokotlaký termostatický ventil chladicí soustavy a speciální olejový filtr, sportovní olej a brzdová kapalina.
Mezi čistě optické prvky stylingu patří značkový kryt ventilového víka motoru a víčko nádrže a v nabídce je i celá řada samolepek a dalších pro funkci auta trochu méně důležitých doplňků…