Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Na prodej arktický obojživelník i s erotickou výbavou uvnitř

Mirek Mazal Mirek Mazal 25. 9. 2022 • 20:37
16
4
Zobrazit náhledy (16)
Sherp the Ark 3400 Sherp the Ark 3400 Sherp the Ark 3400 Sherp the Ark 3400 Sherp the Ark 3400 Sherp the Ark 3400 Sherp the Ark 3400 Sherp the Ark 3400 Sherp the Ark 3400 Sherp the Ark 3400 Sherp the Ark 3400

Specializovaná souprava doveze kamkoliv až 22 lidí nebo jejich napodobenin. Nafukovací panny jsou součástí nabídky, na oblečení erotických figurín už nezbylo.

Renomovaní polární badatelé těžko hledají průzkumná a záchranná vozidla na Facebooku, možná proto je přes Marketplace nabízen obojživelný Sherp the Ark 3400 doplněný erotickou výbavou. Úsměvná nabídka oslovuje zhýralé dobrodruhy, které neurazí sociální sítě ani lacinější humor.

Inzerce pochází z Wisconsinu, přitom společnost Sherp vyrábí extrémní terénní automobily v Moskvě a Kyjevě. Výstřední modely zvládají náročná prostředí včetně vody, sněhu a bažin. Nezastavitelné vlastnosti využívají průzkumníci, vědci a záchranáři. Verze Ark 3400 je dodávána s modulem zadního přívěsu, který rozšiřuje vnitřní prostor o další úložné prostory a místa k sezení.

V případě amerického prodeje je k mání bílý Ark, vnější maskování Arctic White nekoresponduje s oranžovým čalouněním interiéru. Zářivé obšití tlumí černé potahy, přesto je kabina k nepoznání díky mnohem útulnějšímu i barevnějšímu zhotovení než ryze praktický a strohý exteriér.

Přívěsný modul tvoří anatomické sedačky natočené do středu, každé sedadlo s opěrkou směrem k oknu je vybaveno čtyřbodovými bezpečnostními pásy. Nad rámec běžných prodejních fotek si může kupec detailně představit podobu obsazeného přívěsu, protože místa před focením obsadila parta nafukovacích figurín. Erotické panny v životní velikosti ilustrují plnou kapacitu taženého modulu, ve středové uličce zůstává místo sotva na pár členů mužského doprovodu.

Umělohmotné blondýny netuší, že sedí v jednotce z hliníku a oceli, která disponuje nájezdovým a odjezdovým úhlem 40 stupňů. Hluboké běhouny odolných pneumatik jsou dostatečně dimenzované pro plavbu nebo prostup měkkým podkladem. Gumy o průměru přes 1,5 metru lze operativně dofukovat, protože slouží i jako odpružení.

Arktický obojživelník i s dámami žene vpřed 2,4litrový vznětový čtyřválec Doosan D24 o výkonu cca 75 koní (55 kW) 320 Nm, diesel je napojen na pětistupňovou manuální převodovku. Neuvěřitelně nízký převod dává k dispozici veškerý točivý moment od nízkých otáček, na úkor výkonu v terénu byla snížena maximální rychlost na 30 km/h (jízda po pevnině) a 6 km/h (plavba vodou). Zásoba paliva vydrží až 82 hodin běžného provozu bez hraničních situací.

Prodejce Kolton Sabel požaduje 400.000 amerických dolarů (9,8 milionu Kč). Za tříletý Sherp (jediný v USA) je ochotný zvážit každou relevantní nabídku, přičemž obsazení pannami naznačuje jeho smysl pro legraci.

Témata
25. 9. 2022 13:05
Re: Nemáte korektora?
Aj pánHaas. Výnimky potvrdzujúce pravidlo. Ani by som netvrdil, že sú kmeňovými členmi redakcie ACZ, lebo píšu dosť sporadicky.
25. 9. 2022 11:02
Re: Nemáte korektora?
Tak klasika to nie je, pán Dragoun píše pekne.
25. 9. 2022 10:50
Re: Nemáte korektora?
Nerieš, to je klasika. Väčšina tunajších redaktorov viac ako Ctrl+C a Ctrl+V nezvláda a Google prekladač je zrejme najčastejším pracovným nástrojom. Obsah článku tiež napovedá niečo o tom, kam celý tento podarený web smeruje.
25. 9. 2022 10:34
Nemáte korektora?
"Neuvěřitelně nízký převod dává k dispozici veškerý točivý moment od nízkých otáček, na úkor výkonu v terénu byla snížena maximální rychlost na 30 km/h (jízda po pevnině) "

Dúfam, že nikoho neurazím, ale je autor Čech? Redakcia nemá korektora? Táto veta vôbec nedáva zmysel, prevod je zjavne veľmi vysoký a ak je rýchlosť znížená, tak to nie je na úkor výkonu v teréne, ale v jeho prospech...