Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nissan představil nové logo, design následuje konkurenci

Ondřej Mára Ondřej Mára 16. 7. 2020 • 03:59
78
Zobrazit náhledy (78)
Logo Nissan Logo Nissan Logo Nissan Logo Nissan Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya Nissan Ariya

Společně s elektrickým crossoverem Ariya představila automobilka Nissan i své inovované logo, které se vrací ke kořenům.

Nedávno představený elektrický crossover Nissan Ariya není jen prvním z 12 nových modelů, které chce automobilka během následujících 18 měsíců představit. Podle tiskové zprávy by se mělo jednat o model, který pro Nissan symbolizuje vstup do nové kapitoly. A to rovnou s novým logem.

Společně s modelem Ariya totiž společnost představila i své inovované logo, které pro nás ale není zas takovým překvapením. Jeho první snímky se totiž na veřejnost dostaly již v průběhu března, kdy si automobilka registrovala nové logo na patentovém úřadu.

 Co je tedy nového? Namísto uzavřeného kruhu, který protíná nápis Nissan, jsme se dočkali dvou polokoulí, mezi kterými se logo Nissan vznáší. Nový symbol působí výrazně jednodušeji a navíc se zbavil své snahy vypadat prostorově. Ze světa 3D se tak opět vrací do světa 2D.

video

Automobilka tak de facto následuje nejnovější trend ve světě automobilového průmyslu, se kterým v minulém roce přišly automobilky Volkswagen a BMW. Ovšem zatímco Volkswagen se zbavil prostorového efektu v mediální komunikaci i na vozech, BMW zjednodušilo logo pouze v komunikaci se zákazníky a na vozech nechalo původní logo s 3D efektem.

Sdělení nového loga Nissan se pak opět vrací k minulosti značky, respektive zdůrazňuje heslo „Shisei tenjitsu o tsuranuku“, kterého se držel její zakladatel Yoshisuke Aikawa. To v překladu znamená „Pokud máte silnou víru, pronikne i sluncem“ a právě odtud pochází původní logo automobilky.

Stejně jako Volkswagen, i Nissan plánuje použít nové logo v digitální i fyzické formě – tedy jak při komunikaci se zákazníky, tak na nových modelech. Elektrické vozy přitom dostanou logo podsvícené 20 LED diodami, které symbolizují 20 let mezi změnami loga.

Nissan ovšem bezesporu není jedinou automobilkou, která změnila logo. Další na řadě by měla být jihokorejská Kia, jejíž inovované logo bylo poprvé k vidění na konceptu Imagine by Kia představeném v minulém roce na ženevském autosalonu.

Související články

Témata

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku