Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nová Škoda Fabia poprvé nechává nahlédnout do kabiny. Ukáže se už v květnu

David Bureš David Bureš 29. 4. 2021 • 17:10
83
76
Zobrazit náhledy (83)
Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia

Škoda Fabia se již brzy oficiálně představí světu v nové generaci, a tak se postupně odhaluje. Nyní ukázala skicu svého interiéru.

Značka Škoda se už čile připravuje na odhalení nové, čtvrté generace modelu Fabia, která se světu ukáže už na začátku května. Po zveřejnění skic karoserie automobilka zveřejňuje další stylistický nákres, tentokrát kabiny.

Zveřejněná skica tak potvrzuje dřívější informace. Nová Fabia dostane po stranách palubní desky sportovně vyhlížející kulaté výdechy ventilace, zatímco středový panel ozdobí klasické ovladače ventilace, doplněné o částečně volně stojící dotykový displej multimediálního systému. Ten bude mít u nejvyšší specifikace úhlopříčku až 10,25 palce.

Z větších modelů pak Fabia převezme také na přání dodávaný virtuální kokpit. Podobně jako u nich nabídne různé grafické módy, podle individuálních potřeb řidiče. Barevná dekorační lišta opticky zdůrazní šířku kabiny, charakteristická linka pod dotykovým displejem má evokovat masku chladiče. Dvouramenný volant je pak detail známý i z dalších soudobých modelů značky.

Automobilka také slibuje větší vnitřní prostor. To souvisí s výrazným nárůstem rozměrů. Nová Fabia má v případě pětidveřového hatchbacku na délku měřit 4.108 mm, což je o 111 mm více než u předchůdce. S tím je spjatý i zvětšený zavazadelník, s objemem 380 litrů.

Škoda Fabia čtvrté generace bude oficiálně představena na začátku května. To mluvíme o pětidveřovém hatchbacku. Opět dorazí také kombi, avšak se zpožděním. Do roku 2022 se ještě bude vyrábět aktuální generace kombíku.

video

Související články

Témata
Avatar - Ozzman
1. 5. 2021 11:12
Re: Překvapivě hezké
OK tak díky za osvětu, nýbrž když mi něco nevyhovuje nemám potřebu o tom hned načítat články, Yaris není vysviceny, po třetí opakuji ze mi u toho auta nejde o to, ze je digitální, ale o umístění, nerozporuji měřena data, ale jsem na něco zvyklý léta a jak jistě víš , zlozvyk se preucit je někdy těžké a proto preferuji to, na co jsem zvyklý . Osobně i nerad koukám na navigaci, která je umístěna tam, kde má Prius / Yaris a tvá C4 tachometr . A o těch navi u kolen ani nemluvě .

S Led světly souhlasím a posadil bych všechny ty “in” lidi do obyčejného auta, které nemá zatmavovaci zrcátka a podobné vychytávky alespoň na jednu noční jízdu ideálně za deště , kdy se všude vše odráží . Takový světelný smog co je dnes kolem velkých měst už i mne, mladého cucaka (nejsme stejně staří ?:D) dokáže rozhodit a unavit. Jezdím mimo LED s autem s dobrými halogeny a vůbec netrpim na to, ze bych viděl méně .
Avatar - Ronault.
1. 5. 2021 10:52
Re: Překvapivě hezké
Na to nemusíš být doktor, stačí používat google. Jestli jedeš letitým Yarisem s vysvíceným malým displeyem uprostřed, tak se není co divit.
Periferní vidění a celkově vidění má větší rozsah v rovině horizontální než vertikální, protože máme oči vedle sebe a ne nad sebou, proto se ty ukazatele dávají doprostřed (kdyby se dávaly doleva, tak by více omezovaly výhled), stejně tak Head upy jsou bočně a ne dole, mimo těch výsuvných, které taky nejsou ideální.
A dávají se nejblíže ke sklu, protože tím se zmenšuje rozdíl ve změně "tvaru" čočky, kterou musí oko udělat při každém prostření ("zoomu"). Při krátké jízdě mladého (měkkého) oka ten rozdíl nemusí být velký, ale při delší cestě a častému přeostřování bude oko podstatně unavenější a pokud bude řidič nad 40 let a ještě navíc krátkozraký, tak bude dlouho na budíky pod volantem přeostřovat a nebo nepřeostří vůbec!
Takže to není o tom, co tobě vyhovuje, protože si mladý cucák, ale o fyziologii a ergonomii, věcech které ty teď nevnímas a nebo ani nevíš z čeho je oko unavené.
Bohužel takoví to lidé pak deformují prodeje.
To je jako se tu nedávno řešily LED světla, která jsou moc "bílá" a ve skutečnosti více unavují oči, ale lidi tu bílou chtějí, protože je in a přece nebude mít nové auto žluté světla jak nějaká halogenokova stará Oktávka
Avatar - Ronault.
1. 5. 2021 10:38
Re: Překvapivě hezké
Amen...
Avatar - Ozzman
1. 5. 2021 10:33
Re: Překvapivě hezké
Ale ty mi celou dobu říkáš rozdíl mezi digi a analogem. Včera jsem jel zase Yarisem s přístroji uprostřed a proste mi to nesedí a ne neříká, nejsem doktor jako ty a to moc dobře víš, protože mne znáš :D
1. 5. 2021 10:25
Re: Uff...
Súhlas. Popri množstve vecí, ktoré na aute doma už proste neopravíš, mi zrovna toto už nevadí. Tak či tak dnes málokto opravuje auto doma, aj veci, ktoré by šli, nechávame na servis. A pravda tiež je, že autá sú dnes spoľahlivejšie ako kedysi.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku