Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Fabia Tour přichází. Malé kombi omezuje nabídku

David Bureš
Diskuze (139)

Fabia Tour je dostupná s jediným motorem, tříválcem 1.0 TSI o výkonu 70 kW. V nabídce jsou pak jen dva stupně výbavy.

Škoda Auto se už začíná připravovat na příchod nové generace Fabie. Jak jinak si vysvětlit fakt, že stávající provedení je nově dostupné už jen v rámci skladových zásob. Zároveň se však potvrzují informace, že dnešní kombi bude ještě nějakou dobu existovat po boku nové generace hatchbacku. Na trh totiž přichází Škoda Fabia Combi Tour, která bude podle všeho hrát roli dostupnější alternativy k nové Fabii, navíc s karoserií kombi.

Fabia Combi Tour nicméně zásadně omezuje nabídku, jde tak vlastně o jistou vzpomínku na někdejší Octavii Tour. Také starší generace Octavie se totiž v minulosti prodávala jako levnější alternativa k té novější, s omezenou výbavou.

K dispozici bude pro Fabii Combi Tour jen jediný motor v podobě tříválce 1.0 TSI o výkonu 70 kW. Ten je standardně dostupný s pětistupňovou manuální převodovkou, za příplatek 40.000 korun je však k dispozici sedmistupňové DSG.

Vybírat je možné ze dvou stupňů výbavy. Active za 329.900 korun (s manuálem) zahrnuje 15“ ocelová kola, diody denního svícení, šest airbagů, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, manuální klimatizaci nebo elektricky ovládaná okna vpředu. Dále jsou tu elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka nebo rádio s 6,5“ dotykovým displejem a DAB.

Ambition je jen o 20.000 korun dražší, přičemž přidává navíc 15“ litá kola, kožený volant, omezovač rychlosti, front assist, přední mlhovky nebo odkládací schránku na deštník pod sedadlem spolujezdce.

Připlatit si lze i za několik zvýhodněných paketů, z nichž se však většina váže k vyššímu stupni Ambition. Ambition Plus stojí 11.900 korun a přidává bluetooth, tempomat nebo kožený multifunkční volant. Ambition Top za 23.900 korun nabízí to samé, avšak doplněné o hudební systém se šesti reproduktory, SmartLink+, zadní parkovací čidla nebo výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce.

Klima paket má za 9.900 korun vyhřívané přední sedačky, vyhřívané ostřikovače čelního skla a zatmavená zadní boční okna. Navigace s 6,5“ displejem pak stojí 24.900 korun. Co se týče barev, bez příplatku dostanete jen základní modrou Energy.

Škoda Fabia Combi Tour je tak jedinou verzí aktuální Fabie, kterou už nepořídíte jen ze skladových zásob. To znamená, že se pomalu blíží konec Fabie se základním 1.0 MPI (44 kW), sportovně stylizované varianty Monte Carlo nebo „terénního“ derivátu Scoutline. Ty už jsou dostupné jen jako vozy skladem.

Nová generace Škody Fabia se začne prodávat letos na podzim. To ale mluvíme jen o variantě hatchback. Nové kombi má dorazit až na začátku roku 2023. Do té doby se má prodávat právě Fabia Combi Tour.

David Bureš
Diskuze (139)

Doporučujeme

3. 2. 2021 09:24
Re: Pěkná cena
Jinou, 16V hlavu melo 1.2 tsi EA211, ale to byl uplne jiny motor :D
2. 2. 2021 20:03
Re: Proč sakra tomu kombíku...
Tak ono hodne zalezi, v jakym aute a jaky automat to je, ze? V tyhle plecce je nuda uplne vsechno a kvedlat s pakou ve stridani se seslapovanim spojky jako nejakej predpotopni sasek na tom nic nezmeni.
Avatar - twistedTSD
2. 2. 2021 16:47
Re: Nová generace Škody Fabia se začne prodávat letos na pod
:D Hele já už ti fakt nerozumím, neustále si protiřečíš. V jednom vlákně tvrdíš, že firemní prodeje Fabie nestojí za řeč, a ve druhém napíšeš, že soukromník si zásadně kupuje ojetinu a ne Fabii. Což je blbost, stačí se podívat kolem sebe nebo otevřít škoda fórum, kde nejčastěji přidávaným autem je Fabia kombi. Faktem je, že Fabia kombi se prodává natolik, že vedení rozhodlo o pokračování výroby, což je v dnešní době unikátní.
Avatar - twistedTSD
2. 2. 2021 16:40
Re: Pěkná cena
To se mi nezdá, režijní náklady na montování dvou sad dílů by za to snad ani nestály.
Avatar - palix
2. 2. 2021 14:39
Re: Proč sakra tomu kombíku...
Pokiaľ sa to porieši takto - z pohľadu používateľa je to potom viacmenej rovnako použiteľné. Väčšinou trpia rôznymi nepríjemnými vlastnosťami autá na začiatku výrobného cyklu. Hlavne ak ide o "novú éru" -ako nedávno začali malé turbomotory. Dnes sú o kus ďalej.