Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky pojišťoven: Mobilní aplikace, asistence zdarma a další výhody

David Šprincl
Diskuze (0)

České pojišťovny si opět pro řidiče připravily vybrané novinky v nabídce povinného ručení. Některé nabízejí novou mobilní aplikaci, jiné asistenci při problému zdarma nebo třeba vyšší limity. Zde je velký přehled těchto novinek.

Allianz

Nové autopojištění MojeAuto tvoří čtyři balíčky. Od základní po maximální ochranu. Nově už nenabízí základní limit 35/35 milionů korun, za stejnou cenu teď klienti dostanou dvojnásobný minimální limit 70/70 milionů. „Praxe totiž ukázala, že ten původní může být v případě vážnějších škod na zdraví nedostatečný,“ vysvětluje Václav Bálek.

Axa

Zdarma pro všechny řidiče, tedy nejen klienty Axy, nabízí mobilní aplikaci, která dokáže aktivně sledovat a vyhodnotit styl jízdy řidiče. Nepřetržitě a automaticky po dobu jízdy sbírá data o nebezpečných manévrech. Po skončení řízení poskytne zpětnou vazbu včetně doporučení. Zaregistrovaní uživatelé aplikace Axa Drive a stránek radridim.cz si takto mohou vyjezdit slevu na ručení u Axy až 9 %.

Česká pojišťovna

Pro řidiče v nouzi nabízí možnost objednat si autoasistenci bez volání. Přivolat si pomoc je nyní možné prostřednictvím digitálního rozhraní. V něm si službu nejen objednáte, ale díky ní uvidíte i přesnou polohu asistenčního vozu. V reálném čase je tak možné sledovat, jak se k místu nehody či poruchy blíží, a řidič tak přesně ví, kdy a koho má čekat. Není třeba instalovat žádnou speciální aplikaci, postačí mobilní telefon s přístupem na internet.

ČPP

Právě dokončuje inovaci produktové řady Autopojištění Combi IV. S pilotním zahájením prodeje počítá na počátku příštího roku. „Dobré řidiče budeme i nadále zvýhodňovat řadou akčních nabídek či slevových benefitů a přicházet s novinkami, které jsou podle nás srozumitelné, jednoduché a smysluplné,“ myslí si Renata Čapková.

ČSOB Pojišťovna

Dál a dál snižuje „papírovou zátěž“ řidičů. „Naše komunikace pro konec roku a ten další je přehlednější, jasnější a modernější,“ říká Petr Milata. Cenotvorba pro každého klienta se tvoří na míru podle vlastností daného řidiče a vozidla. „Stále více se zaměřujeme na správné nastavení ceny pro klienty působící škody tak, aby jejich pojistné odpovídalo jejich průběhu a nemuselo být dotováno řidiči, kteří jezdí bez nehod,“ doplňuje Milata.

Direct

Inovace se budou týkat zejména procesů – klientům usnadní sjednání a správu jejich smluv. „Už teď jsme zrychlili storno proces, kdy ve chvíli, kdy se člověk rozhodne smlouvu zrušit, ji zrušíme do jednoho dne. To je v souladu s naší filozofií: že umožňujeme lidem od Directu kdykoliv odejít, pokud nejsou z jakéhokoliv důvodu spokojeni. Také jsme zrychlili proces likvidace: 90 % škod likvidujeme do osmi hodin,“ říká Nela Maťašeje. Velké novinky chystá Direct pro rok 2020 v havarijním pojištění, zatím o nich nechce mluvit detailně.

Generali

Motoristům aktuálně nabízí připojištění pro případy škod, které způsobí zvířata v motorovém prostoru. Připojištění k povinnému ručení stojí 89 Kč ročně a kryje škody způsobené například kunou nebo hlodavci – a to až do výše 30.000 Kč ročně. Průměrná škoda u případů jako překousané kabely, hadičky či tlumicí výplň kapoty dosahuje 6000 Kč. Nejde tedy o zanedbatelnou částku.

Hasičská vzájemná pojišťovna

Nabízí tři druhy ručení: Standard s plněním 35/35 milionů, Nadstandard s dvojnásobnými limity a Exkluziv se 100/100. Má v sobě základní asistenční službu a úrazové pojištění posádky. Další věci jako pojištění skel, střetu se zvěří nebo zvířetem, odcizení auta nebo věcí z něj se dá přikoupit. Bonus dosahuje až 60 %, sleva je i za věk a místo pojištění.

Kooperativa

Na trh právě přichází s inovovanou podobou známého produktu Na míru. Nově přináší klientům například možnost uzavřít smlouvy s vyššími limity a k nim získat i nová zvýhodnění či benefity. V rámci havarijního pojištění nás zaujala možnost bezlimitního pojištění výhledových skel pro osobní a užitková vozidla běžných továrních značek. „Inovovali jsme také podobu asistenčních programů a přinášíme i novinku, kterou je doplňkové pojištění Výmol pro případy poškození vozidla v důsledku projetí neoznačeného výtluku na silnici,“ prozrazuje Milan Káňa.

Slavia

Chystá rozšíření nabídky asistenčních služeb o bezlimitní variantu. Bude obsahovat například odtah po celém Česku na libovolné místo zvolené klientem. Začátkem roku 2020 umožní rozšíření rozsahu asistenčních služeb také o připojištění náhradního vozidla. V součtu s asistenční službou tak bude možné zajistit si náhradní vozidlo až na osmnáct dní.

Uniqa

Novou podobu má úrazová asistence pro motoristy, kteří se zranili v souvislosti s nehodou anebo užíváním vozidla. Funguje jako připojištění jak k havarijnímu pojištění, tak povinnému ručení. Služba je dostupná 24 hodin denně a není omezena věkem pojištěného. Zajišťuje komplexní servis pro osoby s hendikepem po autonehodě, které nejsou schopné během léčby vykonávat běžné činnosti. Jde o dopravu zraněného, nákup, úklid, opatrování dětí a seniorů, asistenci při osobní hygieně.

Časopis Svět motorů si můžete objednat na ikiosek.cz.

David Šprincl
Diskuze (0)

Doporučujeme