Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novou Škodu Superb Combi čekají první ostré testy. Ptejte, co vás zajímá!

Lukáš Volšický
Diskuze (223)

První novinářská prezentace nové Škody Superb se blíží. Už v pondělí se na portugalských silnicích svezeme novým kombíkem a zajímá nás, co byste o něm chtěli vědět. Ptejte se v komentářích a my zjistíme odpověď.

Už v pondělí 11. března si konečně vyzkoušíme novou Škodu Superb. Jedna z nejvýznamnějších novinek značky se představila loni v listopadu, a přestože automobilka zveřejnila všechny důležité informace, nepochybně stále existují nezodpovězené otázky. A to je příležitost pro vás, čtenáře, abyste do komentářů pod tímto článkem napsali co nejvíce dotazů, na než se pokusíme najít odpověď.

S novou Škodou Superb se svezeme na portugalských silnicích a Škoda Auto v oficiální pozvánce na novinářskou prezentaci uvádí, že nám bude k dispozici pouze karosářská varianta kombi. V Česku se zatím prodává ve dvou výbavách Selection a Laurin & Klement a u obou paketů si za praktičtější kombík připlatíte 40 tisíc korun.

Podle aktuálního ceníku se nová Škoda Superb Combi prodává se třemi motorizacemi, z nichž pouze jediná disponuje pohonem všech kol. Standardem modelu je mild-hybridní benzinový čtyřválec 1.5 TSI o 110 kW, který v nabídce doplňují dva vznětové čtyřválce 2.0 TDI – slabší o 110 kW s pohonem předních kol a silnější o 142 kW s pohonem všech kol. Standardem všech nových superbů je sedmistupňová dvouspojková převodovka DSG.

Video se připravuje ...

Dalšími důležitými novinkami čtvrté generace vlajkové lodi Škodovky pak jsou nové přední světlomety Matrix LED druhé generace, pokročilejší nová generace adaptivního podvozku DCC Pro i nová architektura interiéru se zcela novými otočnými ovladači Smart Dials. Jak to ovlivnilo uživatelskou přístupnost vozu nebo jak se změnily jízdní vlastnosti? To pro vás zjistíme už v pondělí.

Zeptejte se, co vás o novém Superbu zajímá a my to zjistíme za vás. Na místě se pro vás zeptáme zástupců z tiskového oddělení automobilky. Vaše dotazy můžete psát do komentářů pod tímto článkem do pondělní 15. hodiny. Následně je začneme zpracovávat.

Lukáš Volšický
Diskuze (223)

Doporučujeme

12. 3. 2024 13:49
Re: Ergonomie
Tak to si ho dobře napíchnul na vidle :-D

cituji: Jak si ukážeme v další části článku, takřka výhradním zdrojem BaP v ČR je lokální vytápění.

ale někteří uvažováním slabší jedinci mají jasného viníka. Moderní spalovací motory :-D
Avatar - Mokrous
12. 3. 2024 13:48
Re: Ergonomie
No, tyhle poloviční nevyzpytatelný řešení jsou to nejhorší, co může být.
Buď jedeš v klidu a je to 100% na počítači a nebo děláš kravinky, ale pak potřebuješ 100% analog a kontrolu nad vozem sám a počítač nesmí zasahovat nikdy!
Já už blbnout nepotřebuju, ale kdybych musel a chtěl, tak bych asi hledal řešení, jak to v autě 100% nemít.
12. 3. 2024 13:45
Re: Ergonomie
Hele ona to takhle dřív ta VW auta měla, že ESP šlo komplet vypnout, pak implementovali zlepšení, že bylo vypnutý do doby než si šlápl na brzdu a nakonec už nejde vypnout vůbec, ale to budou auta odhadem kolem roku 2012 a novější. No když si auto rozhodíš ručkou do zatáčky a chceš si ve smyku lehce přibrzdit, tak v době kdy jedeš bokem a máš kontra není úplně ideální doba, aby se ti zaplo zpátky ESP, který se následně okamžitě splaší. Jinak to můžeš otočit klidně kolem dokola a senzory nic nedělají.
Avatar - Mokrous
12. 3. 2024 13:44
Re: Ergonomie
Je to tak. Musíme se smířit s průměrem a být rádi za to, že se naše drahé polovičky nezabijí v autě tak snadno. Ne každý si užil do systosti kontra se zadokolkami bez ESP a kontroly trakce na sněhu, vodě a podobně. Prostě průměrně nešikovný točvolant vylekaný nečekaným smykem nezvládne to, co někdo, kdo s tím nalítal hafo km. Holt se trochu uklidníme a přestaneme blbnout za volantem a necháme to na něm. Bohužel i bohudík je to tak jak to je.
12. 3. 2024 13:15
Re: Ergonomie
Ano je to jak píšeš a přijde mi to strašný. Jak lama na rejč. Jen si smutně uvědomuju jak s tím ESP a elektronickou ručkou vlastně ztrácím kontrolu nad autem ;-\