Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Superb má nový český ceník včetně liftbacku. Začíná pod milionem

Lukáš Volšický
Diskuze (97)

Nová Škoda Superb má nový český ceník. Už nabízí základní liftback i praktičtější rodinné kombi ve výbavách Selection a Laurin & Klement a na výběr jsou tři motorizace. Během letoška se objeví i další motory.

Už od listopadu je na světě nová Škoda Superb, a když mladoboleslavská automobilka zveřejnila první oficiální ceník, obsahoval pouze praktičtější rodinnou karoserii kombi a jedinou motorizaci. Dnes značka zveřejnila nový ceník, díky němuž už má první českou cenu i standardní karoserie liftback a už v základní specifikaci začínající hluboko pod jedním milionem korun slibuje bohatou základní výbavu.

Nová Škoda Superb se v Česku prodává se základní cenou od 935.000 Kč včetně DPH a zatím nabízí trojici motorizací, jejichž nabídka se dále rozroste ještě v průběhu letošního roku. Zákazníci si mohou vybrat mezi jedinou zážehovou jednotkou 1.5 TSI 110 kW s mild-hybridní technikou a turbodieselem 2.0 TDI ve dvou výkonových specifikacích a se dvěma variantami pohonu.

Standardem nového superbu je pohon předních kol pro základní benzinovou a naftovou motorizaci, přičemž obě disponují maximálním výkonem 110 kW. Čtyřkolka je zatím dostupná pouze pro výkonnější vznětovou motorizaci 2.0 TDI o nejvyšším výkonu 142 kW. Automobilka uvádí, že všechny pohonné jednotky splňují emisní normu Euro 6d a jsou standardně spojeny se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou DSG.

Video se připravuje ...

Škoda uvádí, že základní výbavou nového superbu je provedení Selection s osmi airbagy, zadní parkovací kamerou, 10“ virtuálním kokpitem, třízónovou klimatizací Climatronic, vyhříváním předních sedadel, 15W bezdrátovou nabíječkou mobilních telefonů a další standardní výbavou.

V základní výbavě Selection je nový Superb dostupný s benzinovou patnáctistovkou od 935.000 Kč, slabším turbodieselem od 995.000 Kč a výkonnějším turbodieselem se čtyřkolkou od 1.125.000 Kč. Za karosářskou variantu kombi se u všech motorizací připlácí 40.000 Kč, stejně jako u odcházející třetí generace.

Škoda Superb Liftback     Combi    
Motor 1.5 TSI 2.0 TDI 2.0 TDI 1.5 TSI 2.0 TDI 2.0 TDI
Největší výkon [kW/min] 110 110 142 110 110 142
Pohon přední přední 4x4 přední přední 4x4
Převodovka 7stupňová automatická DSG
Komb. spotřeba [l/100 km] 5,2-5,8 4,9-5,3 5,7-6,1 5,3-5,9 5,0-5,4 5,7-6,2
Emise CO2 [g/km] 119-13 128-141 148-160 122-13 130-143 151-16
Objem zavazadlového prostoru [l] 645-1195 690-1146
Rozměry d x š x v [mm] 4912 x 2090 x 1481 4902 x 2090 x 1482
Rozvor [mm] 2841
Cena Selection [Kč] 935 000 995 000 1 125 000 975 000 1 035 000 1 165 000
Cena Laurin & Klement [Kč] 1 135 000 1 195 000 1 325 000 1 175 000 1 235 000 1 365 000

Na náročnější klientelu automobilka cílí s luxusnější výbavou Laurin & Klement, díky níž se výbava rozšiřuje například o přední světlomety Matrix LED, head-up displej, nový adaptivní podvozek DCC+ s progresivním řízením, virtuální pedál, bezklíčové odemykání a startování Kessy s alarmem, Top ergonomická přední sedadla s ventilací a masážní funkcí, vyhřívání zadních sedadel, paket pro psaní, navigaci nebo funkci asistované jízdy 2.0+. Nad rámec standardní výbavy automobilka nabízí i tematicky sestavené pakety a individuální výbavové prvky.

V luxusnější výbavě Laurin & Klement se nová Škoda Superb prodává se základní cenou od 1.135.000 Kč za benzinovou motorizaci 1.5 TSI. S dvoulitrovým turbodieselem začíná od 1.195.000 Kč, respektive od 1.325.000 Kč za silnější specifikaci s pohonem všech kol. I u tohoto modelu si za kombi připlatíte čtyřicet tisíc.

Lukáš Volšický
Diskuze (97)

Doporučujeme

Avatar - 100klasek
28. 2. 2024 11:24
🤦🤢🤮
U aut s plánovanou životností 140t km nehorázné ceny. Navíc nuda, nuda, šeď, šeď. Kvalita podvozků a motorů současné zákazníky nezajímá, důležitý je velký displej, konektivita a funkce auta, co si i neřidič myslí, že z něj udělají řidiče. I kdyby byly cenovky o 0.5M níže, považoval bych se za naprostého zoufalce v tomhle jezdit. Jsou to taková vozítka nahoře rádoby huj a dole FUJ....jako vše od volkswagenu.
Avatar - Barrichello
22. 2. 2024 09:31
Re: rozmery
ještě opravit to moje.auto.cz , nefunguje přihlášení ani editace
21. 2. 2024 23:51
Re: Na dnešní dobu dobré
Většího blba než jsi ty, jsem zde na auto.cz nenašel :D bez urážky
Avatar - Mokrous
21. 2. 2024 21:56
Re: Na dnešní dobu dobré
Ten ale není ze Slovenska :D

A raduje se z předraženýho EV s cenami "již od" (bez baterie) a řeší pořád brutální výkon a do komentářů píše, že dnes prakticky všechna EV dají 5 hodin v kuse a pak 30 min. na nabíječce a hned zase můžou jet dál. Což je vtipný, protože na dálnici je po 1 a půl hodině v režimu 80-10% vymalováno... Když se budeš krotit, tak dáš možná hodiny 2. A pak musíš stát půl hodiny u hyperchargeru. 50kW stojan ti stačit nebude.
Avatar - rohYpnol
21. 2. 2024 20:37
Re: Na dnešní dobu dobré
Ano. Zrovna jsem se dodával na Hrubise a kombík od Nia.... ;-)