Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový Golf, omlazený Passat a elektromobil pro každého. Toto jsou novinky VW pro rok 2019

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 5. 2. 2019
18
12
Zobrazit náhledy (18)
Volkswagen I.D. Volkswagen I.D. Volkswagen I.D. Volkswagen I.D. Volkswagen I.D. Volkswagen I.D. Volkswagen I.D. Volkswagen I.D. Volkswagen I.D. Volkswagen I.D. Volkswagen I.D. Volkswagen I.D. Volkswagen I.D.
Automobilka Volkswagen bude mít i letos plodný rok. Připomeňte si, kterých modelů z Wolfsburgu se v letošním roce dočkáme.

Značka VW představí letos několik novinek, z nichž minimálně dvě budou pro automobilku mimořádně důležité. Začněme zcela novou generací ikonického VW Golf, jehož osmé vydání se má představit ve druhé polovině letošního roku. Jak už odhalilo několik špionážních snímků s minimem maskování, i tentokrát má jít spíše o evoluci stávajícího produktu, těšit se máme především na zdokonalenou techniku a více prostoru.

Populární kompakt totiž dostane modifikovanou platformu MQB Evo, která kromě jiného přinese i delší rozvor a nižší hmotnost. Paleta pohonných jednotek nabídne dobře známé motory TSI a TDI, které doplní plug-in hybridní varianta GTE. Vybrané verze dostanou 48V elektroinstalaci a stanou se z nich tzv. mild-hybridy. S příjezdem nové generace už se nedočkáme čistě elektrické verze, což má svůj důvod.

Tím se dostáváme k dalšímu důležitému modelu Volkswagenu, který se letos představí. Jde o sériovou verzi konceptu I.D. Hatch, jenž se má podle všeho jmenovat Neo a ve zkratce má jít o první cenově dostupný elektromobil pro masy. VW chystá vdechnout život celé rodině konceptů I.D. a právě hatchback velikosti Golfu bude první vlaštovkou. Vedení automobilky dokonce říká, že Neo bude pro značku klíčovým produktem obdobně jako svého času první Brouk. Není se co divit, výzkum a vývoj elektrické rodiny přišel na nemalé peníze.

Elektromobil dostane platformu MEB a světu se má ukázat v listopadu 2019. Vůz přijede se třemi kapacitami baterií (48, 55 a 62 kWh), přičemž s tou nejvyšší má na jedno nabití urazit něco kolem 550 kilometrů. Další technické podrobnosti zatím zůstávají tajemstvím. Volkswagen však slibuje, že cena bude posazena na úroveň dobře vybaveného Golfu s dieselovým motorem.

Ve výčtu letošních novinek nesmíme opomenout ani omlazený Passat. I v tomto případě půjde jen o drobné korekce designu a techniky. Poznávacím znamením se stane třeba přepracovaná maska chladiče po vzoru vlajkového Touaregu či výraznější nápis Passat uprostřed víka zavazadelníku, jako je tomu třeba u SUV T-Roc. Paleta motorů vsadí na čtyřválce 1.5 TSI, 2.0 TSI a turbodiesel 2.0 TDI. Chybět nebude ani plug-in hybrid GTE s novou patnáctistovkou.

Když byla řeč o T-Rocu, nesmíme zapomenout ani na odvozený kabriolet. Volkswagen o tomto autě sice hovoří až v souvislosti s rokem 2020, letos by se ale vůz už měl oficiálně ukázat. „Neprémiový“ SUV-kabriolet byste na současném automobilovém trhu hledali marně a právě toto místo chce VW svým novým produktem vyplnit. A stejný model (tedy ten s pevnou střechou) se světu co nevidět představí také s odznáčkem R, což neznamená nic jiného než příjezd ostré sportovní varianty.

Letos nebudeme ochuzeni ani o sbírání jízdních dojmů. S nejmenším SUV VW T-Cross jsme se sice seznámili již na podzim loňského roku, první jízdy nás ale teprve čekají.

360p720p

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - ElectroDad
Neo - držme palce
ElectroDad
| 6. 2. 2019
Jako nadšenec elektromobility držím VW pěsti, aby důstojně vstoupili na pole elektromobility a Neo se líbilo a dobře prodávalo. Protože to podle mne bude mít zásadní dopad na budoucnost automobilky a s ní se veze i Škodovka, jako významný český zaměstnavatel. Dobře vybavený Golf v dieselu je za milion, tj. Neo nebude lidový elektromobil. S baterií 62 kWh by měl reálně jezdit cca 400 km na jedno nabití. Myslím, že se varianty s menší baterií budou hůř prodávat. Jsem zvědavý jak výkonný bude motor - očekával bych 200 koní a pres 350 Nm jako Hyundai Kona nebo Nissan Leaf. A to je pak radost se svézt.
Avatar - .StenLi.
Kym ostatni predavaju..
.StenLi.
| 6. 2. 2019
.. VW splieta bullshit o papierovych autach a pritom netusi z kade naberie baterie do nich..
Avatar - .StenLi.
Auto na baterky
.StenLi.
| 6. 2. 2019
Ach zase tie tvoje z prsta vycucane kecy :-)
Realita:
Kona 64kWh v realnom teste presla 416km
Tesla ma po 300k km 90% kapacity a to pri agresivnejsom nabijani..

A mozno len nevies pouzivat google .. :no:
Auto na baterky
Arese
| 6. 2. 2019
No s tou stotisícovou cenou určitě! >:-[]
Avatar - 3_diamanty
golf je golf
3_diamanty
| 5. 2. 2019
( tam sa ale asi vela geneticky nezmeni nadalej ) takze stejne som najviac zvedavy na to nove elektro ;-) ... a hadam aj na toho passata sa tesim viac ako na golfa ... ocakavam tam totiz vacsie zmeny a posuny a pokrok ale tak.. ved uvidime...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku