Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

O elektromobilech nechtěl slyšet. Teď šéf McLarenu končí

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 28. 10. 2021 • 09:13
43
16
Zobrazit náhledy (43)
McLaren Artura McLaren Artura McLaren Artura McLaren Artura McLaren Artura McLaren Artura McLaren Artura McLaren Artura McLaren Artura McLaren Artura McLaren Artura McLaren Artura McLaren Artura McLaren Artura McLaren Artura McLaren Artura McLaren Artura McLaren Artura McLaren Artura McLaren Artura McLaren Artura McLaren Artura McLaren Artura McLaren Artura McLaren Artura McLaren Artura McLaren Artura McLaren Artura McLaren Artura McLaren Artura McLaren Artura McLaren Artura McLaren Artura McLaren Artura McLaren Artura McLaren Artura McLaren Artura McLaren Artura

Generální ředitel McLarenu Automotive Mike Flewitt opouští vedení společnosti po deseti letech. Nástupce se zatím hledá.

Manažer Mike Flewitt nastoupil do britské firmy jako provozní ředitel v roce 2012, aby byl o rok později jmenován generálním ředitelem. Právě tuto funkcí zastupoval až do dnešních dní.

Zatím není jasné, zdali Flewittův konec nějak souvisí s nedávnými změnami ve vedení firmy. Teprve před pár týdny byli bývalý generální ředitel Volva Stefan Jacoby a někdejší generální ředitel Porsche Michael Macht jmenováni jako noví nevýkonní ředitelé představenstva McLaren Group (pod jejíž křídla patří Automotive, Racing a Technology).

video

„Jsem neuvěřitelně hrdý na to, že jsem mohl hrát roli v tomto působivém příběhu,“ rekapituloval Flewitt své takřka desetileté působení ve vedení McLarenu. „Úspěch této mladé společnosti je důkazem mnoha zapálených a talentovaných lidí, se kterými jsem měl to potěšení pracovat. A těším se, že tento úspěch bude nadále pokračovat.“

Flewitt do značky vstupoval v době uvedení modelu MP4-12C. Pod jeho křídly automobilka vyprodukovala modely jako P1, 570S či 650S. V letech 2018 a 2019 prodávala společnost téměř 5000 automobilů ročně, pandemie koronaviru však s výsledky pořádně zamávala. Loni v květnu muselo dojít k restrukturalizaci, při které firmu opustilo zhruba 1200 zaměstnanců.

Za zmínku určitě stojí také fakt, že Mike Flewitt byl dlouhodobě odpůrcem elektrického pohonu u supersportů. V loňském rozhovoru se nechal slyšet, že nynější technologie je vhodná pro městský provoz, ale určitě ne segment sportovních vozů. Otázkou zůstává, zdali bude mít stejný názor i nové vedení firmy. Flewitt však na elektrifikaci zcela nezanevřel, pod jeho dohledem vznikal plug-in hybridní sporťák McLaren Artura, který se představil letos v únoru.

Související články

Témata
Avatar - rohYpnol
29. 10. 2021 16:55
Re: Docela mu rozumim.
Když se bavím s kýmkoliv z automotive koho znám, tak jak zabrousím na téma elektromobilta, tak vidím jen vztek, naštvanost a naprosté znechucení...
Každý normální totiž ví, že EV není budoucností mobility. Vědí to i lidi z energetiky. Jen politici, gréty, a asi tři místní diskusní přeborníci v euroekofašismu si stále myslí opak.
Avatar - rohYpnol
29. 10. 2021 16:49
Re: Proč ten manupulativní nadpis opět?
To jsem neviděl a nečetl.
Avatar - pradeda777
29. 10. 2021 15:47
Re: Docela mu rozumim.
Tak tak....to je jako by si Židé v koncentráku pochvalovali kvalitu plynu, který se na ně chystal.... ;-\
Avatar - pradeda777
29. 10. 2021 15:42
Re: EVs
Vždycky se najdou Eskymáci, kteří vypracují pro obyvatele Konga pokyny, co dělat v době tropických veder. SUPER!
My zase máme v Bruselu úředníky s maturitou, kteří vypracovali pro inženýry a vědce teorii, jak tím, že zničíme evropský automobilový průmysl, zachráníme planetu.... :-[] :-[] :-[]
29. 10. 2021 12:31
čekají nás "pěkné" vyhlídky!
https://zpravy.magazinplus.cz/…-domu-a-aut.html?…

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud