Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

OMV Praha – Kačerov je první čerpací stanicí v Česku s novou identitou. Je to závazek do budoucna

OMV Praha – Kačerov
OMV Praha – Kačerov
OMV Praha – Kačerov
OMV Praha – Kačerov
7 Fotogalerie
Diskuze (2)

Společnost OMV dnes v Praze – Kačerově otevřela první čerpací stanici, která v Česku prošla celkovým rebrandingem. Čerpací stanice se tak stala vlajkovou lodí dosud největší transformace OMV symbolizující závazek společnosti poskytovat vysoce kvalitní a pohodlná řešení v oblasti mobility dnes i v budoucnu.

  • —Jedná se o významný krok k implementaci nové identity značky.
  • —Nová identita značky podporuje vizi OMV „Forward forGood“ a zdůrazňuje její závazek dosáhnout nejpozději do roku 2050 uhlíkové neutrality.
  • —Celý proces rebrandingu všech čerpacích stanic by měl být dokončen do tří let.

„Nová identita dokonale odráží naše strategické cíle a transformaci, kterou OMV aktuálně prochází. Jsme hrdí, že můžeme představit značku, která zdůrazňuje náš pokrok a odhodlání přispívat k udržitelnější budoucnosti. Heslo „Forward for Good“ vystihuje náš závazek vůči zákazníkům i společnosti,“ říká Daniel Vasilache, generální ředitel OMV Česká republika.

Rebranding podporuje vizi OMV pro udržitelnou budoucnost, která se opírá o její poslání přetvářet klíčové prvky pro život v souladu s principy udržitelnosti. Změna bude viditelná na všech kontaktních místech OMV, tedy přibližně 1000 čerpacích stanic v sedmi zemích, které denně obslouží více než 650.000 zákazníků, včetně 140 čerpacích stanic v České republice, na které ročně zavítá 30 milionů zákazníků.

Společnost OMV chce i nadále zjednodušovat a zkvalitňovat služby v oblasti mobility v Česku, s ohledem na vývoj potřeb a očekávání zákazníků, a to prostřednictvím nabídky řady inovativních, udržitelných a digitálních řešení. Kromě obvyklých služeb tak čerpací stanice OMV nabízejí ultrarychlé a spolehlivé nabíjení elektromobilů. Tento model předjímá a naplňuje preference a potřeby zákazníků, čímž mění klasický pohled na to, čím čerpací stanice může být.

Na český trh vstoupila společnost OMV již v roce 1991. Letos v červnu došlo k obměně její vizuální identity z roku 1995 spolu s celkovou strategií značky a brandingem, který zachycuje neustálý pokrok, udržitelnost a zodpovědný přístup společnosti s ohledem na budoucnost.

Zákazníci se mohou těšit také na novinky v menu kaváren VIVA. Nová brazilská káva s označením direct trade pochází přímo od farmářů, konkrétně od brazilské rodinné farmy Familia Peixioto z regionu Minas Gerais. Menu doplní také plněné croissanty a specialita rakouské kuchyně té nejvyšší kvality – sendvič Leberkäse, který je před servírováním čerstvě rozpékaný v pecích.

 

 

Vstoupit do diskuze (2)