Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Opel Antara výrazně zlevňuje, stojí od 412.400 Kč

Aleš Dragoun Aleš Dragoun 26. 5. 2013 • 07:39
7
Opel zlevnil Antaru, a to dost radikálně. Zatímco ještě nedávno začínala těsně pod půlmilionem, nyní je její základní cena o značných 87 tisíc níže.

Opel Antara je na trhu již od roku 2006, nejradikálnější modernizací prošla na začátku sezóny 2011. SUV vyráběné v Koreji není u nás zrovna úspěšné, nedaří se mu ani v porovnání se sesterským Chevroletem Captiva. Captiva našla za první třetinu roku padesát zájemce, její dvojče však pouhé čtyři. Antara se aktuálně nabízí se dvěma různými motory. Zážehový čtyřválec Ecotec 2,4 l disponuje výkonem 123 kW, základní verze turbodieselu 2,2 l má 120 kW. Kromě ní se dá koupit i silnější se 135 kW.

V ceníku zůstaly dva druhy převodovek – šestistupňová přímo řazená i samočinná se stejným počtem rychlostí. Antaru je stále možné pořídit jak v provedení s pohonem jen předních kol, tak i s verze elektronicky řízenou čtyřkolkou. Základní cena verze Essentia s motorem 2,4 l je nyní 412.400 Kč, v této variantě pochopitelně znak náprav 4x4 zcela chybí.

Ve standardních položkách však najdeme ESP, asistent pro rozjezd do kopce, šest airbagů, přední mlhovky, elektricky ovládaná všechna okna a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, dálkově ovládané centrální zamykání, rádio s CD, MP3 a USB, sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin i manuální klimatizaci. Zájemci o slabší diesel připlatí 38.750 korun.

Stupeň Enjoy výbavu doplní o dvouzónovou automatickou klimatizaci, stabilizaci přívěsu, vyhřívaná přední sedadla, loketní opěrku a kožený volant. Vzhled vylepší zatmavená boční skla včetně zadního. A to vše za 95 tisíc navíc. Je k mání ve všech motorických variantách včetně výkonnějšího turbodieselu, částka nutná k jeho pořízení však už přesahuje 626 tisíc korun. Koupíte v něm i nejlevnější čtyřkolku se zážehovým agregátem, konkrétně za menších 557.400 Kč.

Vrcholné Cosmo stojí dalších 20 tisíc navíc navíc a pojí se vždy pouze s pohonem obou náprav. Posádku však hýčká standardním parkovacím asistentem, palubním počítačem, tempomatem, dešťovým senzorem a koženým čalouněním včetně řadicí páky. Řidič si může sedadlo nastavit elektricky, loketní opěrku mají k dispozici i zadní cestující. Karoserii dále ozdobí chrom (kliky, koncovka výfuku) a vnější vzhled posunou i osmnáctipalcová litá kola. S motorem 2,4 Ecotec přijde na 577.400 Kč, diesely stojí 616.150, respektive 646.150 Kč.

Opel Antara – technické údaje a aktuální české ceny
Motor2,4 Ecotec2,4 Ecotec2,2 CDTI2,2 CDTI2,2 CDTI
Pohon4x24x44x24x44x4
Převodovka6M6M (6A)6M (6A)6M (6A)6M (6A)
Zdvihový objem [cm3]23842384223122312231
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]123/6400123/6400120/3800120/3800135/3800
Největší toč. mom. [N.m/min-1]217/4500217/4500350/2000350/2000400/2000
Max. rychlost [km/h]190186 (175)189 (184)188 (182)200 (191)
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,510,3 (11,0)9,9 (10,8)9,9 (12,0)9,6 (10,1)
Komb. spotřeba [l/100 km]8,89,1 (9,3)6,3 (7,5)6,6 (7,8)6,6 (7,8)
Cena Essentia [Kč]412.400,--451.150,---
Cena Enjoy [Kč]507.400,-557.400,-546.150,-596.150,-626.150,-
Cena Cosmo [Kč]-577.400,--616.150,-646.150,-

Témata
Avatar - Emel
26. 5. 2013 22:36
Re: Hezké
Právě že ne... ESP, asistent pro rozjezd do kopce, šest airbagů, přední mlhovky, elektricky ovládaná všechna okna a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, dálkově ovládané centrální zamykání, rádio s CD, MP3 a USB, sedmnáctipalcová kola z lehkých slitin a manuální klimatizace - to je velmi slušný základ. Zkus si totéž nakonfigurovat u Octavie a uvidíš...
26. 5. 2013 21:56
Re: Ovšem v této třídě je jasná volba...
Škodovku si za ty prachy koupí jen blázen. Pokud tedy nezvolí motor 1.4 TSI, ale nad nimi můžu jen kroutit hlavou, protože dát do takového auta sekačkový motor. >:D
Avatar - Emel
26. 5. 2013 14:50
Hezké
Hezká nabídka, pořádný kus auta s přiměřeným motorem za cenu Octavie v 1.4TSI...
26. 5. 2013 13:26
Re: Ovšem v této třídě je jasná volba...
Ovsem ti znova kvalitne preskakuje.
Yeti je mensie auto s mensim vnutornym priestorom.
26. 5. 2013 11:11
Ovšem v této třídě je jasná volba...
...Škoda Yeti ;-)