Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Opel Astra 1,4 (74 kW) za 334.800,-Kč vč. klimatizace a rádia

Ondřej Láník Ondřej Láník 23. 10. 2009 • 22:13
50
80
Zobrazit náhledy (50)
Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra Opel Astra
Ještě v závěru letošního roku se na český trh dostane zcela nová generace Opelu Astra. Kompletní ceník bude k dispozici nejpozději začátkem listopadu, ale dovozce již zveřejnil první cenu.

První cena nové Astry (364.800,- Kč), která kopíruje první cenu podobně vybaveného Volkswagenu Golf 1,4 (59 kW) s pěti dveřmi, bude ale nakonec nižší, jak už bylo prozrazeno v titulku.

Opel totiž nabídne v rámci zaváděcích ceníků bonus 30.000,-Kč, takže nejlevnější provedení nové Astry bude stát 334.800,-Kč. Půjde o nejjednodušší výbavu Essentia, která však bude standardně obsahovat čelní, boční a hlavové airbagy, klimatizaci, stabilizační systém i rádio.

Základní motorizace nové Astry pro český trh má nejvyšší výkon 74 kW při 6000 min-1, točivý moment vrcholí 130 Nm ve 4000 min-1, 4,4 m dlouhý Opel s ní akceleruje z 0 na 100 km/h za 14,2 s a dosahuje nejvyšší rychlosti 178 km/h. Kombinovaná spotřeba udávaná výrobcem činí 5,5 l/100 km.

Doporučujeme
Opel Astra: První kontakt před premiérou
PŘEDSTAVUJEME Opel Astra - Insignizace

Opel Astra: Německé ceny a kompletní technická data

Související články

Témata
Avatar - Well-being
27. 10. 2009 09:58
Re: Tak to je tragedie!
Prozradím ti co jsem za člověka. Patřím k racionálně uvažující většině, která když kupuje auto, chce za co nejméně peněz co nejvyšší hodnotu. A to prostě u Opla nenacházím. Nakonec to potvrzují statistiky prodejů aut této značky v ČR.
26. 10. 2009 19:30
Re: Tak to je tragedie!
Co ty jsi za cloveka, kdyz je ti 335tis hodne.... >:D ??Priplacni par tisic navic a pojedes rychleji voe. Nechtel ybs 400koni za 250 000CZk?
26. 10. 2009 17:34
Re: Údaje o motoru jsou blbost!
Nejsem fyzik, tak se ptám. Jaký je rozdíl v účinku na posádku, pokud do stromu nebo zdi narazí auto, které má 800 kg nebo 2 tuny? Ano, předek a deformační zóny těžkého auta budou namáhány víc, ale zase asi víc vydrží (řeč je o osobácíh, ne kamionech), rychlost "letu" proti airbagům a volantu ale bude asi stejná. Tak v čem to není celkem jedno?
Avatar - Well-being
25. 10. 2009 22:24
Tak to je tragedie!
Dám za auto v základu neuvěřitelných 335 tis. a z nuly na stovku to pořídím za téměř 15 vteřin. Taková lemra se dá koupit o osmdesát tisíc levněji ;-)
25. 10. 2009 19:42
Re: Údaje o motoru jsou blbost!
Jasne, že neútočíš. ;-) Ale ber to tak, že častejšie ide na ceste o náraz auto vs. auto. A tiež nie je celkom jedno, či do toho stromu vletí auto s váhou 800 kg a s váhou 2 tony. Pointa je v tom, že váhu nezdvíha len bezpečnostná výbava a všetky možné aj nemožné nosníky a výstuhy - karoséria nie je sama zodpovedná za rastúcu váhu áut, hoci stále rastie, povedal by som, až enormne (prvá Vectra ako auto strednej triedy mala dĺžku 4340 mm - koľko má Insignia dnes? 4,3 metra je dnes miera hatcbacku nižšej strednej triedy.) Vo veľkej miere je zodpovedná aj luxusná výbava a stále väčšia dokonalosť áut - premakané, ale stále ťažšie nápravy, viacstupňové, taktiež často ťažšie prevodovky, pomocné rámy, atď... A ja sa pýtam, dokedy tá zvyšujúca sa bezpečnosť áut bude stíhať tomu rastu hmotnosti, resp. kde sa to zastaví. Ak to pôjde takto ďalej, tak o 15-20 rokov budú naše deti považovať trojtonovú obludu za normálne auto, a voz s váhou pod 2 tony za nebezpečný...
Nie je to trochu (dosť) choré...?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud