Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Opel nabízí sportovní podvozek z OPC i pro předokolky

2. 8. 2012 • 09:21
21
3
Zobrazit náhledy (21)
opel novemodely strednitrida opel novemodely strednitrida opel novemodely strednitrida opel novemodely strednitrida opel novemodely strednitrida opel novemodely strednitrida opel novemodely strednitrida opel novemodely strednitrida opel novemodely strednitrida opel novemodely strednitrida opel novemodely strednitrida opel novemodely strednitrida opel novemodely strednitrida opel novemodely strednitrida opel novemodely strednitrida opel novemodely strednitrida
Nápravu HiPerStrut Opel nabídne místo dosavadních čtyř pro šest verzí modelu Insignia.

Přední zavěšení HiPerStrut, tedy moderní McPherson s oddělenou těhlicí. Toto řešení má menší příklon rejdové osy a menší poloměr rejdu, zlepšuje se tedy vedení kola v zatáčkách a potlačuje přenos hnacích sil přes kola do volantu.

Premiéru měl HiPerStrut v Insignii OPC. Letos na jaře při uvedení modelu Insignia BiTurbo Opel oznámil, že od léta nabídne stejné řešení za příplatek i pro verze vybavené pohonem 4x4 – tedy motory 2,0 CDTI/118 kW, 2,0 CDTI BiTurbo/143 kW, 2,0 Turbo/184 kW a 2,8 V6 Turbo/191 kW.

Dynamické zavěšení předních kol je součástí balíčku Super Sport, společně se snížením podvozku o 10 mm, 355mm brzdami Brembo a 19palcovými koly. Opel si za tento paket účtuje 50.000,- Kč.

Nyní automobilka přichází s oznámením, že stejnou opci nabídne i pro pohon předních kol – konkrétně dieselový motor 2,0 CDTI/118 kW a benzinový 2,0 Turbo/162 kW. Nutným doplňkem jsou adaptivní tlumiče FlexRide. U výbavy Sport, stejně jako u pohonu všech kol bez rozdílu zvolené výbavy, dodávané standardně, jinak za příplatek 25 tisíc korun.

Mimo Insignii se zavěšení HiPerStrut montuje standardně do všech verzí třídveřové Astry GTC, včetně vrcholného provedení Astra OPC.

Související články


Opel Insignia

Témata
3. 8. 2012 13:22
Re: Srandy kopec
To neni proti Opelu, ale proti dnesnim autum obecne

w123 ze sedmdesatych a osmdesatych let nezapada do dnesniho chapani trid, auta od te doby docela povyrostla, ztezkla a maji diametralne jine parametry, tezko to srovnavat s dnesnim Eckem, spise bych to porovnaval s dnesni stredni.

O to vic bije do oci, ze tehdy klidne vzali double wishbone z luxusni tridy (tehdy nebyla ani S classe) do relativne obycejneho modelu (si vem, ze se do toho cpal 4val naftovy dvoulitr s nejakymi 70 konmi), zatimco dneska mate i v relativne prestiznich modelech casto stejne nebo jen castecne vylepsene mcPhersony jak v miniautech. Abych byl konkretni, tak treba na McPhersonech jezdi i takove superauta, jako Porsche 911ka, zatimco double wishbone maji pokud vim jen luxusni mercedesy od ecka vyse , lexusy anebo je treba pouziva Audi R8 a Lambo a tahle sorta aut.
Avatar - Uhlik
3. 8. 2012 11:01
Re: Srandy kopec
A ty nam ukaz ine auto srednej triedy, ktore toto ponuka tiez :-)

A Ecko je o triedu vyssie...
2. 8. 2012 14:40
Srandy kopec
nechcu rypat, ale prave u Opla objevuji Ameriku.
Dneska je modifikovany McPherson za priplatek, jako sport option.
Pred dobre 30ti lety E trida mercedesa (tehdejsi w123) nabizela
double- wishbone s tlumici neprochazejicimi vnitrkem pruziny.

[odkaz]

ukazte mi dneska jedine auto obdobne tridy, ktere to tak ma....

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku