Opel rozebírá své nové logo, všimli jste si vůbec změny?
V poslední době se řada automobilek rozhodla aktualizovat své logo, včetně tradiční německé značky Opel.
Pohnutky automobilek jsou většinou dost podobné - zdůraznit novou identitu značky v době masivní elektrifikace a digitalizace automobilů. A podobný je obvykle i průběh aktualizace loga, kdy se většina značek vrací do minulosti, své logo zjednodušuje a mění barvy.
A to je svým způsobem i případ značky Opel, která se nedávno pochlubila aktualizovaným logem. Že jste si ničeho nevšimli? Upřímně řečeno, moc se vám nedivíme. Změny jsou totiž velice decentní. Sama automobilka ovšem upozorňuje na zeštíhlení loga, použití nové barvy „Neon Opel Yellow“ a nový font „Opel Next“.
Na zveřejněném videu můžeme vidět celý proces úprav, včetně velmi decentního protažení blesku i zúžení kruhu. Patrná je také změna fontu, což by mělo dohromady symbolizovat modernější a jasnější styl značky. Výrazněji žlutá barva na pozadí pak pro změnu symbolizuje elektřinu, která bude hrát v automobilovém průmyslu stále větší roli.
„Nová doba potřebuje moderní značky a moderní značky potřebují jasný design. S novými prvky vyjadřujeme naše prohlášení být osobití, progresivní, otevřeni novému a otevřeni budoucnosti,“ vysvětluje Patrick Fourniol, globální marketingový šéf značek Opel/Vauxhall.
Prvními produkčními automobily s novým logem se stanou nový Opel Crossland a Opel Mokka. Oby modely by se přitom měly začít objevovat v showroomech a na silnicích zhruba koncem první poloviny příštího roku.