Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Paříž živě: Dacia Logan MCV – nová tvář pro kombi

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (17)
Rumunská automobilka Dacia, patřící pod křídla Renaultu představuje modernizované provedení modelu Logan MCV, které jde ve stopách nedávno faceliftovaného čtyřdveřového sedanu Logan.

Stejně jako sedan ani kombi Logan MCV nepřevzalo přední část od pětidveřového modelu Sandero, ale prodělalo facelift, po němž je výraz tohoto sedadnu někde na půl cesty mezi původním provedením a novým hatchbackem. Na přídi jsou použity zcela nové hlavní světlomety, nárazník a maska chladiče s větším znakem automobilky. Na zádi oproti sedanu pouze přepracovaný zadní nárazník.

V interiéru je nová palubní deska a výplně dveří, nové jsou také materiály použité na výplně dveří, palubní desku i čalounění interiéru.

Beze změn je nabídka pohonných jednotek a Dacia Logan MCV je k dispozici s jedním ze dvou zážehových motorů nebo jedné ze dvou výkonových variant turbodieselu. Základní jednotku mezi benzinovými motory představuje agregát o objemu 1,4 l s výkonem 55 kW (75 k). Druhou zážehovou jednotkou je motor 1,6 MPI s výkonem 64 kW (90 k). Vznětové agregáty zastupuje motor 1,5 dCi s výkonem 50 kW (70 k) nebo 62 kW (85 k).

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (17)
Avatar - chetoos
7. 10. 2008 19:19
super
Daca logan mcv je oproti první generaci velký pokrok. :yes:
7. 10. 2008 10:08
Re: Kupujeme si své sny
A když si kupuješ chladničku nebo pračku tak si taky kupuješ svůj sen? >:D >:D Jsou i tací, kteří se nechodí k autu do garáže modlit. Auto nemusí být pro každého výstavní skříň svého ega - možná zoufalý pokus pro ty, co chtějí ale nemají jak vyniknout. ;-)
7. 10. 2008 01:15
Super auto
Logan MCV je fenomén. Za tak málo peněz nikdo jinej tak velký 7-mi místný auto nenabídne. Navíc super dlouhej rozvor a díky tomu skvělá stabilita při tahání přívěsu nebo převážení těžkých nákladů v kufru.
Co se týká faceliftu, spíš se mi líbí původní verze, tady ten předek zbytečně prodloužili, nafoukli a zmizely otěrové lišty ;-\ takže praktičnost jde dolů. Ale interiér samozřejmě chválím, je určitě hezčí než ve Fabii, hlavně ty výplně dveří se povedly. A ještě co se týká spotřeby 1.6 benzínu: i s obytným přívěsem si na delší trasy vezme jen 8,5 litru, sólo se dá s lehkou nohou pohybovat i kolem 6-ti litrů.
6. 10. 2008 11:57
Re: Kupujeme si své sny
Mám známeho, ktorý ho má ako služobné auto v obchodnej firme. Je s ním spokojný, po okrese v ňom prevezie kadečo veľké, je spoľahlivé, priestorné, nič viac nepotrebuje. Že to nie je zrovna Mercedes mu nevadí, oproti Š-1203, či Felícii, ktoré mal je to priam zázrak, no a v práci si ním naozaj neplní svoje sny, ale nutné potreby. Práve také auto na trhu chýbalo, tak Renault dobre vedel, čo robí.
6. 10. 2008 10:36
ach jo....
Za co sou novináři placený???? Nebo to děláte zadarmo,. když ani nejste schopný napsat krátkou novinku ohledne tohoto auta???

Zapoměli jste na jednu pro náš trh zajímavou novinku a to motor 1.6 16V