Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Passer děkuje bohu za bezpečnost. Jeho rekord se i tak Němcům nelíbil

ČTK ČTK 21. 1. 2022 • 13:34
88
191
Zobrazit náhledy (88)
Bugatti Chiron vs Autobahn Bugatti Chiron vs Autobahn Bugatti Chiron vs Autobahn Bugatti Chiron vs Autobahn Bugatti Chiron vs Autobahn Bugatti Chiron vs Autobahn Bugatti Chiron vs Autobahn Bugatti Chiron vs Autobahn Bugatti Chiron vs Autobahn Bugatti Chiron vs Autobahn Bugatti Chiron vs Autobahn Bugatti Chiron vs Autobahn Bugatti Chiron vs Autobahn Bugatti Chiron vs Autobahn Bugatti Chiron vs Autobahn Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport Bugatti Chiron Pur Sport

Německé ministerstvo dopravy podle agentury AP kritizovalo extrémně rychlou jízdu českého miliardáře Radima Passera na německé dálnici, při níž jeho Bugatti jelo až 417 kilometrů v hodině.

Passer podle svého vyjádření vůz testoval na zhruba desetikilometrovém rovném úseku dálnice A2, která spojuje Berlín a Hannover. Uvedl, že bezpečnost, za kterou děkuje bohu, pro něj byla prioritou.

Jak ale poznamenává AP, na záznamu je vidět několik aut, které Passer předjíždí. Navíc podle agentury nejel za bílého dne.

Německé ministerstvo dnes v prohlášení dalo jasně najevo, že se staví proti "jakémukoliv chování v silniční dopravě, které ohrožuje, nebo by mohlo vést k ohrožení účastníků provozu". Zdůraznilo také, že německý zákon vyžaduje, aby řidiči jeli jen tak rychle, aby měli vůz neustále pod kontrolou.

V neposlední řadě upozornil resort na pravidlo, které počítá s tím, že všichni účastníci silničního provozu se musí chovat tak, aby neublížili či neohrozili někoho jiného, nebo nebránili či nekomplikovali dopravu více než je za daných podmínek nutné.

Passer, který je podle magazínu Forbes 33. nejbohatším Čechem, si německou dálnici vybral zřejmě proto, že na nich z velké části neplatí žádné rychlostní omezení.

O tom, jestli zavést všeobecný dálniční limit 130 kilometrů v hodině, se ale v Německu v posledních letech opakovaně diskutuje. Výzkumy totiž ukazují, že na úsecích bez limitu dochází k výrazně vyššímu množství závažných nehod.

Související články

Témata
Avatar - speedfred
23. 1. 2022 08:13
Je tam toho
Pán sa isiel pomodliť na "auto kirche" trošku viac chvátal a tu s neho robíte pomaly zločinca.
Mať jeho prostriedky a auto tak to skúsim aj ja, akurát by som to nedal na YT.
Avatar - MS-sport
22. 1. 2022 23:52
Re: Konkrétně tomuhle autu
ty seš fakt retardovanej, už s tebou nebudu komunikovat.
Avatar - Emel
22. 1. 2022 22:41
Re: Bije se to ve me
To je ten správný soutěžácký duch, jako Macík na Dakaru :-D

No já vás rozhodně nehonil... a jestli jsi s Favoritem cestou tam stíhal WL a odolával Jirkovi v 911, tak jsem rád, že jsem u toho nebyl :-) . Předjížděl jsem tě až cestou zpátky, protože jsem se bál, co na mě ještě vyletí :-) .

Nevím v jakém stavu jsi měl Fáčko (kromě již zmíněných ježků), ty asi zase nevíš v jakém stavu byla 8... ale... jak bych to řekl... perla socialistického inženýrství, to je něco jako premiant ze zvláštní :-)

PS: jak ty legendy žijou... :-)
Avatar - Emel
22. 1. 2022 22:28
Re: Bije se to ve me
Asi mi přijde, že v tom hledáš problémy za každou cenu... a zpochybňování těch skautů vs. ta 911 mi přijde jako nejkřiklavější příklad.
Avatar - Ronault.
22. 1. 2022 21:50
Re: Bije se to ve me
Tak tady se musím notně ohradit, máš dvojí metr a zařaď zpátečku.

Já jel stejně rychle jako vy ostatní, vyjížděl jsem z náměstí hned jako druhý za WL, který vedl kolonu, pak jste mě nutně museli předjíždět jako malí, obec neobec, v nepřehledných zatáčkách, i když jsem jel hodně svižně a nad předpisy abych vůbec WL stíhal. A to, že se vám to leckdy vůbec nedařilo, Ji/Ri by s 911 mohl vyprávět, je jen chybou vás, že jste rychlí se silným motorem. Pak že jsem vám to vrátil, když jste čekali na ostatní vzadu a stáli, nebo jeli 10 km/h, to rozhodně nebyl hazard.
To, že jste nebyli se svými supersporty, hothatchi a auty s násobky výkonu mě ujet neznamená, že jsem jel rychleji než vy, dokonce jsem přijel do cíle daleko za vámi a sám si mě předjel. Prosím zamette si před vlastním prahem.

A ještě bych dodal, že třeba technický stav mého auta, když dáme stranou ony "ježky", což bylo jen vypalování katalyzátoru a vyfuku, který 20 let jen popojížděl, jsem měl auto třeba v lepším stavu než ty ;-)
Články odjinud