Peugeot 308 na IAA také jako hybrid (3,4 l/100 km)
Na letošním frankfurtském autosalonu budou tématem číslo 1 emise CO2. Peugeot přispěje do diskuze studií 308 kombinující vznětový čtyřválec 1,6 HDI s elektromotorem.
Na letošním frankfurtském autosalonu budou tématem číslo 1 emise CO2, minimalizace spotřeby paliva a vše, co bude v blízké budoucnosti přispívat k řešení otázek znečišťování životního prostředí automobily. Peugeot přispěje do diskuze studií 308 kombinující vznětový čtyřválec 1,6 HDI s elektromotorem.
Kombinací turbodieselu s elektromotorem lze podle francouzské automobilky dosáhnout snížení spotřeby paliva o 30 %, proti turbodieselu bez elektromotoru. Konkrétně Peugeot slibuje hodnotu 3,4 l/100 km, která odpovídá asi 90 g CO2 vypuštěným na 1 km jízdy. Čtyřválec sám dodává 80 kW a 260 Nm, podporovat jej bude elektromotor se 16 kW a 130 Nm.
Sériový Peugeot 308 Hybrid s pětidveřovou karoserií a pohotovostní hmotností 1,5 t by se měl představit do dvou let.