Porsche Office Chair RS: Devětsetjedenáctka do kanceláře
Porsche nabízí ke svým vozům spoustu různého stylového a pochopitelně patřičně drahého příslušenství. Pomiňme oblečení, brýle, peněženky, hodinky a tak dále, ty má skoro každý. Z těch opravdu exkluzivních a navržených vlastním oddělením designu, které pracuje i pro externí firmy, třeba poličky na knížky ve tvaru zadního křídla GT3 Cup, hodiny inspirované litým kolem 911 Turbo, nebo zvukovou aparaturu 911 Soundbar.
Pro toho, kdo na devětsetjedenáctku má a je správně posedlý značkou, je tohle prostě nutnost. Vitrínku s modely, případně několik starších i novějších porsche v garáži plus příslušnou literaturu samozřejmě není třeba řešit, to je jasná věc. Aby si majitelé současných 911 GTS a GT3 nemuseli zvykat při přesednutí z auta na domácí křeslo, mají nově k dispozici úplně stejnou... kancelářskou židli! Samozřejmě, že vyznává obvyklou konstrukci takového kusu nábytku včetně plastového šasi, a má pětici dvojitých koleček, určitě patřičně kvalitních, září na nich chrom. Běžné manuální seřizování výšky možná překvapí, ale je logické.
Jenže sportovní anatomické křeslo disponuje i dvěma čudlíky po levé straně. Jsou funkční, takže opěradlo se nastavuje elektricky jako v autě... Jenom nemůže být napájeno palubní dvanáctivoltovou sítí, takže má vlastní baterii. Ta se dá samozřejmě nabít. Také kůže a Alcantara jsou stejné jako ve zmíněných specifikacích legendy z Zuffenhausenu včetně rudého prošívání. Zadní šedostříbrnou část vyrobili u Porsche (výrobek má pochopitelně hrdou visačku Made in Germany, žádná Čína) z kompozitu a je tu i nezbytný háček na pověšení bundy. Praktická věc!
Porsche, respektive divize Design se svým 35 kilo vážícím výtvorem musí řádně pochlubit. Bez vyrytého loga by to nebylo značkové zboží a Němci by si za tuhle kancelářskou židličku nemohli naúčtovat v přepočtu 160.300 korun. Varianta bez Alcantary a bez písmenek RS stojí jen 135 tisíc... Ne, nejde v žádném případě o překlep :-).