Povolí Nürburgring pokusy automobilek o rekordní časy?

Nedávno jsme vám přinesli informaci, že provozovatel slavného okruhu Nürburgring Nordschleife zavedl rychlostní omezení a nakonec i zákaz pokusů o rekordní kolo, a to vše kvůli tragické havárii jednoho závodního vozu při březnových vytrvalostních závodech. Zdroj z automobilového průmyslu však údajně sdělil magazínu Road & Track, že pro výrobce nemusí zákazy již brzy platit. To by znamenalo, že rekordní pokusy by byly zpět.
Oficiální prohlášení o konci rychlostních limitů je údajně již „ve výrobě“, kdy se tak však stane je stále neznámé. I přes hrozící nebezpečí na nejobtížnější trati světa by byl hned zástup automobilek, které by chtěly zajet rekordní kolo, a to v čele s Koenigseggem. Švédský výrobce je totiž připraven bojovat o rekord trati mezi sériovými vozy, a to s modelem One:1 s výkonem 1.341 koní a hmotnosti 1341 kg. Dříve v tomto roce byl méně výkonný model na některých úsecích rychlejší, než Porsche 918 Spyder, které drží rekord mezi v Evropě prodávanými automobily (když nebereme v potaz britský Radical).
Rovněž McLaren avizoval, že zajel čas pod sedm minut s modelem P1, což může znamenat, že Porsche s časem 6:57 bude poraženo. Jenže zatím není nic oficiálně, takže 918 Spyder je stále rychlejší. O rekord trati by chtěla údajně bojovat i česko-slovenská automobilka Praga se silničním modelem R1R.