Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Příští Škoda Yeti přijde o úsměv

Roman Beránek Roman Beránek 31. 7. 2012
94
Modernizovanou verzi škodováckého SUV, které se představí až za rok, jsme viděli na vlastní oči.

Časopisy Svět motorů a AutoTip ukazují ve svých aktuálních číslech faceliftovanou podobu přední části modelu Yeti tak, jak se představí příští rok ve Frankfurtu. A není to vaření z vody. Vybraným novinářům totiž automobilka Škoda Auto chystaný model s velkým předstihem ukázala. Fotit se ovšem nesmělo a tak obrázky podle jasných instrukcí připravili grafici obou periodik.

Technicky se Yeti moc nezmění. Přibudou pouze nejnovější asistenční systémy. O to výraznější bude ovšem změna vzhledu. Na přídi vozu zmizí nejcharakterističtější poznávací znak – kulaté mlhovky a světla denního svícení hluboce zakousnuté do hlavních světlometů. Yeti tak přijde o typický úsměv. Designéři stáli o to, aby byl zachován, nakonec však zvítězil názor, že tvář všech mladoboleslavských vozů se musí sjednotit. Vzhledově mohutnější tvář se tak přiblíží nové Škodě Rapid. Mlhovky v hranaté podobě se přestěhují do spodní části a společně s hlavními světly vytvoří další poznávací znamení nových škodovek: motiv čtyřlístku.

Obměnám se nevyhnula ani záď. Svítilny budou zasahovat více do boků a kolem značky přibude prolis, který jsme také poprvé viděli na Rapidu. Nově se bude Škoda Yeti nabízet ve dvou podobách: umírněnější City a agresivnější Outdoor s mohutným oplastováním. Rovněž interiér ponese viditelné rapidovské rysy: nový volant, jinou centrální konzolu, větší tlačítka.

Líbí se vám nový Yeti? Myslíte si, že jeho charakteristická kulatá světla měla být zachována? Dejte nám vědět v anketě a diskusi pod článkem.

skoda spyphotos svetmotoru autotip skoda spyphotos svetmotoru autotip

skoda spyphotos svetmotoru autotip skoda spyphotos svetmotoru autotip

Témata

Diskuse: Přidat názor

skoda yeti
megacruiser
| 4. 8. 2012
Design Hyundai plný nesmyslných promáčklin, vlnek, světel natažených až pod okno, to je skutečně "krása". Celkově totální překomplikovanost bez nějaké hlubší vize. Snaží se vypadat jinak za každou cenu, podobně jako dřív třeba Ssangyong, ale že nám ten design tlačí 100x za den v reklamách, tak to už někomu připadá normální, nebo dokonce hezké :-(
kufr
megacruiser
| 4. 8. 2012
Připravuje, ale opět s křížkem po funusu. Už i Dacia má dvě zajímavá MPV (Lodgy, Dokker) a Škodovka pořád nic. Malý, drahý a nepraktický Roomster nepočítám mezi MPV.
Jednoznačný krok zpět...
LiksoG
| 2. 8. 2012
V mé octavii II je měkčená i středová konzole, tvrdé jsou snad jen boky středového tunelu, kapsy ve dveřích a boky sedadel, jinak nic. Možná to bude i výbavou, mám L&K. V jetíku jsem jel jen jednou a první dojem byl, že je to stejné jako octa.
novinari
pandan
| 2. 8. 2012
Ovšem za tím hledejme taky proradnost koncernu. Nejen, že zakáží fotografovat, ale ještě pod záminkou pohoštění zdarma předem naruší paměťové schopnosti novinářů. ;-)
Jednoznačný krok zpět...
Nicco
| 2. 8. 2012
Octavia 1, Passat B5 a Superb 1 mali torznu tyc. To boli casy, ale ciptunerom TDI to nevadilo, hlavne ze to zralo 3l a dalo sa to tunit cez notebook.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku