Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Prohlédněte si nejdražší Dacii Jogger. Více než půl milionu ani utratit nejde

Stanislav Kolman
Diskuze (9)

Solidní prostor o sedmi místech, štědrá výbava, přesto cenovka lehce pod hranicí 500.000 Kč. Taková je nová Dacia Jogger v nejdražším provedení.

Automobilka Dacia uvedla svůj nejnovější model Jogger na český trh ve středu. Kromě prozrazení českých cen spustila i konfigurátor, díky kterému si můžeme prohlédnout rozdíly mezi jednotlivými výbavami. A podívat se, jak vlastně vypadá ta vůbec nejnašlapanější verze.

V takovém případě dostanete přeplňovaný benzinový tříválec TCe s výkonem 81 kW a 200 newtonmetry točivého momentu. Slabší verze tříválcového motoru kombinující benzin a LPG je dokonce o 12.500 Kč levnější. Standardně je Jogger pětimístným automobilem, za třetí řadu sedadel se připlácí 19.000 Kč. Na výběr jsou tři výbavové stupně – Essential, Comfort a Extreme.

Video se připravuje ...

Nejvyšší výbava už toho nabízí opravdu hodně. Takové auto přijíždí na šestnáctipalcových litých kolech a má automatickou klimatizaci, tempomat s omezovačem rychlosti, denní a potkávací LED světla, přední mlhovky, kartu pro bezklíčový přístup a startování, zadní parkovací senzory a kameru, výškově a podélně nastavitelný volant čalouněný umělou kůží, elektricky ovládaná zadní okna, modulární střešní ližiny či specifické čalounění. Tohle všechno si Dacia v sedmimístné konfigurací cení na 444.500 Kč.

Za oranžové lakování (Dacie mu tedy říká hnědá Terracotta) se připlácí 14.900 Kč, ostatní laky (vyjma bezpříplatkové bílé) jsou o tisícovku levnější. Ani tím ale možnosti Joggeru nekončí. Za příplatek 6000 Kč dostanete paket Media Nav, který možnosti multimediálního systému rozšiřuje o vestavěnou navigaci a hlavně bezdrátové zrcadlení chytrého telefonu. Balíček Technologie Extreme stojí 10.000 Kč a hlídá slepý úhel, dodává přední parkovací senzory, elektronickou parkovací brzdu a středovou loketní opěrku s úložným prostorem. Samostatnými položkami jsou ještě vyhřívaná přední sedadla (+5000 Kč) a rezervní kolo (+4000 Kč, standardem je opravná sada).

Ve finále se tedy dostáváme na vůz s hodnotou 496.900 Kč, což je nejdražší Jogger, jaký si dnes můžete nakonfigurovat. To nám přijde jako hodně férová nabídka. Cena však jistojistě půjde nahoru, automobilka totiž intenzivně pracuje na hybridním pohonu, který se objeví také v útrobách Joggeru. A je jasné, že tady už se budeme bavit o jiné cenové.

Video se připravuje ...

Stanislav Kolman
Diskuze (9)

Doporučujeme

3. 12. 2021 14:03
Re: Oranžová metla za příplatek.
JE to prostě celé hlavně o ceně. Silnější motor není jen o tom, že tam namontuju jiný motor, ale musí tomu odpovídat i zbytek auta. A tady Jogger bude mít problém z tuhostí karoserie (viz. prolisy na střeše, které nikdo u osobního auta nepoužil přes 20 let....). Takže pokud by byl zbytek auta dimenzovaný na silnější motory, tak by základ nestál 350 tis. ale třeba přes 400 tis...
A druhou věcí je to ,že Renault nechce aby k Dácii utíkali potencionální zájemci o dražší Renault.
Avatar - Roland Von Wagen
3. 12. 2021 13:25
Re: Oranžová metla za příplatek.
Stejně mi přijde zvláštní, že by skončili jen na těchto motorizacích + hybrid. Navíc tomu hybridu bych věřil v toyotě, ale v dacii a ještě vlastní vývoj?! No, nevím. Třeba ještě překvapí.
Avatar - Atomas
3. 12. 2021 13:02
Re: Oranžová metla za příplatek.
Přesně, pokud by se dalo koupit s TCE 160, klidně bych ho i koupil. Ale s touto nabídkou motorů jsem odsouzen dožít se silnou EA211...
Avatar - 3_diamanty
3. 12. 2021 12:49
Re: Pěkné
Opat dalsia sympaticka dacia suhlas ... ale hlavne prakticke a cenovo dobre posadene auto... v dnesnej dobe doslova 4 kolesovy zazrak... cakam velky uspech... a uz nech je tu aj bigster
Avatar - Roland Von Wagen
3. 12. 2021 12:01
Oranžová metla za příplatek.
Vždyť je to ta nejlaciněji působící barva (hned teda po bílé s nelakovanými plasty, ale to tady nehrozí). No, ale budiž. To není problém. Jenže vyrobit kompaktní stěhovák za super cenu a nedát do něj objemnější motor (a teď ani neřeším zda benzin nebo naftu, ani mírně vyšší cenu za ten objem), to prostě spoustu lidí spolehlivě odradí.