Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Rallye Dakar 2022: Speciál Martina Macíka pro čtenáře Auto.cz

Michal Štěpanovský
Diskuze (1)

Jezdec kamionu Iveco týmu Big Shock! Racing – Martin Macík je v dosavadním průběhu Rallye Dakar na jedenáctém místě v kategorii kamionů. Společně s ním jsme připravili speciální vysílání na otázky, které zajímají čtenáře našeho webu.

Posádku společně s Martinem Macíkem tvoří třetím rokem navigátor František Tomášek a mechanik David Šanda. Poprvé za dobu existence závodního týmu Big Shock! Racing odstartovali v týmu dva kamiony. Druhý řídil Martin Šoltys. Po šesté etapě je česká trojice na jedenáctém místě se ztrátou 20:43 minuty na první desítku.

Martin Macík ve svém vystoupení pro čtenáře webu www.auto.cz dlouhém 11:32 minuty zhodnotil dosavadní ročník Dakaru. Představil svůj kamion Iveco Powerstar. Seznámil nás s tím, jak funguje bivak na Dakaru, jak se stravují. Seznámil nás, co všechno posádka dělá v kabině, co všechno zažili na trati. A co všechno si přeje pro pokračování soutěže.

Výsledky Martina Macíka na Rallye Dakar

  • 2013 - 18. (navigátor)
  • 2014 - 13. (navigátor)
  • 2015 - odstoupil v 5. etapě
  • 2016 - 19.
  • 2017 - 10.
  • 2018 - 5.
  • 2019 - odstoupil v 5. etapě
  • 2020 - 5.
  • 2021 - 4.

Michal Štěpanovský
Diskuze (1)

Doporučujeme

Dakar 2022

Dakar Classic  Trasa  Češi  Historie rallye  Průběžné výsledky  Macík  Martin Prokop 

44. ročník Rallye Dakar se koná od 2. ledna do 14. ledna 2022. Závod se potřetí za sebou pojede výhradně v Saúdské Arábii, opět se na něj chystají i české posádky.

11. 1. 2022 08:07
Takové polopravdy...
Macíkové bývali sympatický tým, který otevřeně komunikoval ,ale už loni začali jít po stopách Buggyry a začali pomalu mlžit a lhát....
A toto video to jen potvrzuje:
- motor v Macíkově autě není vůbec jejich vývoj, ale je to tovární motor (stejný jako používají Iveca týmu DeRooy) a získali ha do pronájmu koncem roku
- podvozek na úrovní Kamazu? To asi těžko, stačí se podívat na videa, jak všechna jejich auta po skocích dopadají na předek a zadek pak odskakuje. Výsledkem jsou pak utržená kola (Šoltys) nebo totální havárie (vanHeuvel). To i ty Iveca od DeRooye se chovají o poznání lépe (a to nemluvím třeba o Tatře týmu Buggyra nebo autě Lopíka - ty prostě ten terén žehlí).