
Reklamy, které stojí za to: Toyota Yaris Hybrid zpívá v ulicích Prahy
Toyota prezentuje modernizovaný Yaris s hybridním pohonem pomocí videa, které bylo natáčeno v ulicích Prahy. Automobilka se zaměřila hlavně na zvýšení zábavy za volantem vozu. V Yarisu se má posádka tak bavit, až si začne zpívat.
Yaris Hybrid v propagačním snímku projíždí ulicemi Prahy. Jejich označení ale bylo pozměněno podle názvů vybraných hitů – zmiňme třeba „ulici“ California Dreamin' nebo „třídu“ Born to be wild. Rádio bylo propojeno s navigací, přičemž při vjetí auta do dané ulice začalo hrát právě tu píseň, která ulici dala své jméno.
O pohon Yarisu Hybrid se stará kombinace benzinového čtyřválce 1.5 VVT-i a elektromotoru, přičemž kombinovaný výkon tohoto ústrojí činí 74 kW. V rámci letošní modernizace se vůz dočkal přepracované přídě v duchu Ayga druhé generace.
Historické prostředí centra Prahy v minulosti využily také jiné automobilky. Zmiňme například propagační snímky Aston Martinu DBS nebo konceptu Škoda Vision D.