Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Reklamy, které stojí za to: Toyota Yaris Hybrid zpívá v ulicích Prahy

David Bureš
Diskuze (3)
Co Čech, to muzikant, říká se. Toto úsloví se stalo hlavním motivem nové reklamy na hybridní Yaris.

Toyota prezentuje modernizovaný Yaris s hybridním pohonem pomocí videa, které bylo natáčeno v ulicích Prahy. Automobilka se zaměřila hlavně na zvýšení zábavy za volantem vozu. V Yarisu se má posádka tak bavit, až si začne zpívat.

Yaris Hybrid v propagačním snímku projíždí ulicemi Prahy. Jejich označení ale bylo pozměněno podle názvů vybraných hitů – zmiňme třeba „ulici“ California Dreamin' nebo „třídu“ Born to be wild. Rádio bylo propojeno s navigací, přičemž při vjetí auta do dané ulice začalo hrát právě tu píseň, která ulici dala své jméno.

O pohon Yarisu Hybrid se stará kombinace benzinového čtyřválce 1.5 VVT-i a elektromotoru, přičemž kombinovaný výkon tohoto ústrojí činí 74 kW. V rámci letošní modernizace se vůz dočkal přepracované přídě v duchu Ayga druhé generace.

Historické prostředí centra Prahy v minulosti využily také jiné automobilky. Zmiňme například propagační snímky Aston Martinu DBS nebo konceptu Škoda Vision D.

David Bureš
Diskuze (3)
5. 8. 2014 10:53
Hmm
Úplně stejné stavy zažívám se svým Hyundai i30 :-!
Avatar - dolfi
2. 8. 2014 10:33
Dobrá reklama je vždy o originálním nápadu a legraci...
:yes:
Avatar - pumpkin
1. 8. 2014 23:59
Super.
Originálny a milý nápad, páči sa mi to a viac zážitkového marketingu! :-) :yes: