Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Rozhovor s radním Janem Chabrem o autech ve městech

redakce AUTO.CZ redakce AUTO.CZ 3. 9. 2019
18

Říkat, že auta do města nepatří, je podle radního Jana Chabra nesmysl. Naštěstí.

Elektromobily, nízkoemisní zóny, zpoplatněný vjezd do města… To jsou bohužel v poslední době trendy evropských metropolí, které se zatím Prahy úplně bezprostředně netýkají. Naše hlavní město má ovšem trochu jiný a bezpochyby zásadnější problém – stále nedobudovaný vnějšího okruh.

Praha se samozřejmě dlouhodobě pere i s parkovacími možnostmi, pan Chabr zmínil i možnosti tzv. „chytrého města“, kdy by vám systém dopředu hlásil volné kapacity. Proč ne.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: Re: Re: "Myto pry bude, nedokonceny okruh nevadi
| 4. 9. 2019
Vysvětli mě, proč by měly všechny kamiony z východní Evropy mířící do Německa a dál, jezdit přes Prahu? Kdyby se postavila páteřní dálnice podle Bati, mohla být Praha všech kamionů ušetřena. Ale ne....Praha je pupek světa a proto musí všechny dálnice mířit do Prahy. Jak hloupé.... :-(
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: "Myto pry bude, nedokonceny okruh nevadi
| 4. 9. 2019
:yes: :yes:
Re: Re: Re: Re: "Myto pry bude, nedokonceny okruh nevadi..."
| 4. 9. 2019
Co se týče cen nemovitostí - to byli NEPražáci Hudeček, ale hlavně Krnáčová, která podělala plán územního rozvoje a v podstatě na několik let zastavila stavební řízení.
Re: Re: Re: Re: "Myto pry bude, nedokonceny okruh nevadi..."
| 4. 9. 2019
To byla záměrná reakce na drzost a aroganci: Pražáci si nasměrovali všechny dálnice do Prahy a teď se diví, že mají s provozem problémy.

Samozřejmě že chybí dostavět okruhy kolem Prahy - 3, tedy vnitřní, střední a vnější. Ale to nemůže investovat jen Praha, peníze na to vybírá stát, ale protože Praha není "vládní", tak jsou peníze populisticky odkláněny do krajů. Komunisté vymysleli, že Praha bude mít hlavní komunikace jako rošt. To je teď potřeba předělat na okruhy a pak rošt uzavřít.

Nicméně - to, co dokázaly vlády za posledních pár let v rekonstrukci D1 je neuvěřitelné. Stejně tak stále není propojení na Vídeň a Linec, stejně tak severní dálnice. Poláci staví, Chorvati to také zvládli rychle, o západní Evropě nemluvě. D1 je nejstrašnější dálnice Evropy.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uhlíková daň?
| 4. 9. 2019
To nebyl bratránek, s bratránkem to po Německu tak nehonim, ten platím z vlastní kapsy a i tak pod 7 padne jen při prevalování ve 130km/h (těžší a větší, AT, 4x4....) Tamto je koncernovwy dieselgate TDI o kterém mluvím :) Ten snad s PSA nemá nic společného.... doufám! :D

Vím, že to hybrid umí, zkusil jsem si to

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku