Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ruský offroad UAZ Patriot se začíná prodávat v USA. Prezentuje se jako konkurent pro Lexus a Land Rover

David Bureš David Bureš 1. 1. 2021 • 09:48
19
78
Zobrazit náhledy (19)
Bremach Taos Bremach Taos Bremach Taos Bremach Taos Bremach Taos Bremach Taos Bremach Taos Bremach Taos Bremach Taos Bremach Taos Bremach Taos Bremach Taos Bremach Taos Bremach Taos

UAZ Patriot se také na americkém trhu bude prodávat s 2,7litrovým benzinovým čtyřválcem o výkonu 110 kW.

Patriot, alias UAZ 3163, je pětidveřový offroad vyráběný ruskými Uljanovskými automobilovými  závody už od roku 2005, současná podoba s inovovaným designem a novou palubní deskou pochází z roku 2016. Nejde tedy o žádnou horkou novinku, přesto nyní UAZ Patriot vstupuje na nový trh. Prodávat se začíná ve Spojených státech amerických!

Oslovit na náročném americkém trhu ale není nic tak jednoduchého, natožpak pro ruskou automobilku, která v USA bude mít spíše pochybnou pověst. I proto se v USA vůz nebude prodávat jako UAZ Patriot, ale jako Bremach Taos.

Bremach je italsko-americká společnost zabývající se výrobou vojenských vozidel nebo hasičských speciálů, která nyní ve Spojených státech hodlá oslovit právě vozem vyráběným v Rusku. Vedle Patriotu přitom v USA chce od roku 2021 prodávat také odvozený pick-up, pod označením Bremach Brio.

Firma Bremach se přitom chlubí, že Taos bude výhradně dostupný na americkém trhu, a to pouze prostřednictvím jeho oficiálních prodejců. První informace ale naznačují, že oproti originálu k žádným rozsáhlým změnám nedojde.

Také motor totiž zůstává pořád stejný. Pod kapotou bude nadále pracovat benzinový čtyřválec se čtyřmi ventily na válec o objemu 2,7 litru naladěný na 110 kW. Spárován bude s šestistupňovým automatem původem od GM, který ve Francii vyrábí firma Punch Powertrain. Tuto možnost však od loňska nabízí i Patriot na domácím ruském trhu.

Poháněná jsou samozřejmě všechna kola, a to prostřednictvím připojitelného pohonu předních kol. Autu nechybí uzávěrka zadního diferenciálu nebo dvoustupňová redukce. K dispozici pak mají být i příplatkové díly vůz dále upravující pro jízdu v terénu.

Zajímavostí je pak fakt, že Bremach novinku prezentuje jako prémiové SUV. V základu jsou tak 18palcová kola z lehkých slitin, přední i zadní parkovací senzory, zadní parkovací kamera, multimediální systém se sedmipalcovou dotykovou obrazovkou, LTE připojení nebo vyhřívané sedačky v předu i vzadu.

I proto cenovka není zrovna z nejnižších. Uváděných 26.405 dolarů bez dopravy k dealerovi, což je v přepočtu bezmála 567.000 korun, sice není na první pohled moc. Takový Jeep Wrangler ale není o tolik dražší, stojí 28.315 dolarů (608.000 korun), a tak je otázkou, nakolik Bremach Taos, alias UAZ Patriot zvládne v Americe prorazit.

Bremach mu však věří. Zákazníky totiž láká, že Taos osloví zákazníky zvyklé nejen na bezpečnost a schopnosti Lexusu LX, ale i klienty žádající pokročilé terénní vlastnosti Land Roveru pro víkendovou zábavu. Myslíte, že UAZ v USA prorazí?

Související články

Témata
Avatar - wakantanka
3. 1. 2021 15:18
Re: Re: Re: Re: Nic překpvapivého
Aha, takže majú v podstate drak lietadla, nemajú plánované motory, idú prerábať komplet ovládanie. To je fakt konkurencia lietadlu, ktoré amíci už stihli prestať vyrábať, F22. Kým to dotiahnu do naozaj sériovej výroby, bude to zúfalo zastarané a aj tak nedokážu vyrobiť dostatočný počet.
Avatar - Barrichello
2. 1. 2021 19:14
Re: Re: Re: Nic překpvapivého
Nové motory Izdělije se testují...Budou taky.
To co zlvádá Musk uměla už v roce 1987 Energija a to co vymyslel za 33 let poté, měli sověti v plánu taky. Neviděl sem nic převratného zatím. v Muskově podání.
2. 1. 2021 15:04
Re: Re: Nic překpvapivého
Tak to je fakt terno teda.
2. 1. 2021 15:03
Re: Re: Jaký bude výsledek?
On možno nie ale fabrika áno.
Avatar - wakantanka
2. 1. 2021 11:22
Re: Re: Re: Nic překpvapivého
No ty kokos, to je ale kvalt, dva sériové kusy za rok. Medzitým amíci vyrobili koľko F35? Mimochodom už vo verzii C, zatiaľ čo to Sučko stále nemá plánované motory a aj ten prvý kus idú prerábať z hydrauliky na elektroniku. Hala na Armatu ani nestojí, peniaze v ***i. Ostali len Angary a aj to Musk zvláda lacnejšie a rýchlejšie. A Lada? Keby do nej nevstúpil Renault, tak je tiež niekde na smetisku dejín. Aurus koľko že kusov predali mimo bývalého Sojuzu?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud