Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Šéf Volkswagenu zažil pořádné rozčarování u nabíječek Ionity

Ondřej Mára Ondřej Mára 10. 8. 2021 • 12:29
25
67
Zobrazit náhledy (25)
IONITY IONITY IONITY IONITY IONITY IONITY IONITY IONITY IONITY IONITY IONITY IONITY IONITY IONITY IONITY IONITY IONITY IONITY IONITY IONITY

Jedna z nejznámějších sítí rychlonabíječek má evidentně stále co zlepšovat po stránce komfortních a prémiových služeb.

Herbert Diess, šéf koncernu Volkswagen, se na svém Linkedin profilu nedávno pochlubil zážitky ze své dovolené na jihu Evropy, kde si mohl vyzkoušet elektromobil VW ID.3 PRO S. Diess si pochvaloval dojezd při defenzivní jízdě a zmínil několik navštívených míst v Itálii, současně však přidal i pár stížností na nabíjecí síť Ionity.

Během průjezdu přes rakouský Brenner našel pouze čtyři nabíječky Ionity, umístěné navíc poblíž obchodního centra, takže byly nepřekvapivě všechny obsazené. Diess se proto rozhodl zajet k nabíječkám do italského Trenta, kde ho ale čekalo další nemilé překvapení.

Dokonce i po loňské kritice: Žádné WC, žádná káva, mimo provoz/rozbitá nabíječka, smutný stav. Tohle rozhodně není prémiový zážitek z nabíjení, IONITY!“, uvedl ve svém příspěvku Diess.

Společnost Ionity, provozující jednu z největších sítí rychlonabíječek v Evropě, přitom vznikla jako společný podnik BMW, Daimleru, Fordu a Volkswagenu, ke kterému se v loňském roce přidala ještě automobilka Hyundai. Ze strany Volkswagenu je však Ionity celkem často pod palbou kritiky.

video

Jak připomíná Bloomberg, šéfka produktového marketingu VW Silke Bagschick loni kritizovala Ionity kvůli vysokým cenám. Šéf Audi Markus Duesmann navíc v minulosti naznačil, že značka se čtyřmi kruhy ve znaku zvažuje vytvoření vlastní sítě rychlonabíječek ve velkých evropských městech.

Kolegové z Jalopniku už se obrátili na tiskové mluvčí Ionity, ti však slova Diesse odmítli komentovat. Dá se ale očekávat, že ze strany VW uvidíme další tlak na zvyšování kvality služeb poskytovaných u nabíječek Ionity. Pouze vysoký výkon totiž evidentně nestačí.

Související články

Témata
Avatar - Emel
11. 8. 2021 23:17
Re: OT: má někdo zkušenosti s 1.0 TSI mild hybrid?
Tady máš skladovku 1.5TSI DSG za 650
https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?…
případně Style za 690
https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?…
11. 8. 2021 17:53
Měl
si půjčit Teslu ta má nabíječky skoro všude a klidně 6-8 na jednom místě.
11. 8. 2021 16:29
Re: OT: má někdo zkušenosti s 1.0 TSI mild hybrid?
Tak na dálnici pokud nepojedeš naložen jak do Chorvatska tj 4osoby plný kufr asi 600kg tak by ti to mohlo stačit.Bude scházet výkon když budeš chtít něco předjet mimo město kamión nebo zrychlující šoféři prostě je potřeba více místa/lepší odhad.Beru dynamiku podle domácího 1.2tsi 77kw v lehčím toledu.
Avatar - Ham.
11. 8. 2021 16:04
Re: OT: má někdo zkušenosti s 1.0 TSI mild hybrid?
Tak typická spotřeba 1.5 TSI v O3 kombi je u nás 6,5 litru, takže bych tě tipoval soudě podle 5,8 na úspornějšího řidiče než je průměr. Typická spotřeba 1.0 TSI je u nás v průměru 6 litrů u toho eTSI je to spíše lehce pod 6, takže u Tebe bych to koštoval lehce nad 5.
Určitě se připrav na delší lhůtu dodání (ani skladovek moc není), prodávají se hlavně 1.5, 1.0 moc ne a s automatem hodně málo, takže bych odhadoval dodací lhůtu nejdříve tak duben 2022.
11. 8. 2021 15:33
Re: OT: má někdo zkušenosti s 1.0 TSI mild hybrid?
Děkuji moc za rady. Já jsem osobně velmi klidný řidič (s 1.4 TSI mám dlouhodobě 5.8l/100km, nájezd cca 15tkm ročně) a myslím, že by mi mohla 1.0 eTSI sednout, resp. být tím nejmenším zlem. Teď musím sehnat předváděčku, protože tahle kombinace bude asi raritka. A vyzkouším na dálnici, aby mě to pak v "dlouhém táhlem" kopci nezaskočilo. Ještě jednou díky!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud