Šéf Volkswagenu zažil pořádné rozčarování u nabíječek Ionity
Jedna z nejznámějších sítí rychlonabíječek má evidentně stále co zlepšovat po stránce komfortních a prémiových služeb.
Herbert Diess, šéf koncernu Volkswagen, se na svém Linkedin profilu nedávno pochlubil zážitky ze své dovolené na jihu Evropy, kde si mohl vyzkoušet elektromobil VW ID.3 PRO S. Diess si pochvaloval dojezd při defenzivní jízdě a zmínil několik navštívených míst v Itálii, současně však přidal i pár stížností na nabíjecí síť Ionity.
Během průjezdu přes rakouský Brenner našel pouze čtyři nabíječky Ionity, umístěné navíc poblíž obchodního centra, takže byly nepřekvapivě všechny obsazené. Diess se proto rozhodl zajet k nabíječkám do italského Trenta, kde ho ale čekalo další nemilé překvapení.
„Dokonce i po loňské kritice: Žádné WC, žádná káva, mimo provoz/rozbitá nabíječka, smutný stav. Tohle rozhodně není prémiový zážitek z nabíjení, IONITY!“, uvedl ve svém příspěvku Diess.
Společnost Ionity, provozující jednu z největších sítí rychlonabíječek v Evropě, přitom vznikla jako společný podnik BMW, Daimleru, Fordu a Volkswagenu, ke kterému se v loňském roce přidala ještě automobilka Hyundai. Ze strany Volkswagenu je však Ionity celkem často pod palbou kritiky.

Jak připomíná Bloomberg, šéfka produktového marketingu VW Silke Bagschick loni kritizovala Ionity kvůli vysokým cenám. Šéf Audi Markus Duesmann navíc v minulosti naznačil, že značka se čtyřmi kruhy ve znaku zvažuje vytvoření vlastní sítě rychlonabíječek ve velkých evropských městech.
Kolegové z Jalopniku už se obrátili na tiskové mluvčí Ionity, ti však slova Diesse odmítli komentovat. Dá se ale očekávat, že ze strany VW uvidíme další tlak na zvyšování kvality služeb poskytovaných u nabíječek Ionity. Pouze vysoký výkon totiž evidentně nestačí.