Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Auto chce vyrábět v Číně více než 100 tisíc aut ročně

Ondřej Láník
Diskuze (54)
Výroba modelu Škoda Octavia bude v Šanghaji zahájena v polovině roku 2007, později se rozběhne i výroba modelových řad Fabia a Superb.

Škoda Auto představí na mezinárodním autosalonu v Šanghaji model Octavia vyrobený v Číně, určený pro místní trh. Octavia bude v Šanghaji představena s novým přeplňovaným motorem 1,8 TSI/118 kW, dále pak s motory 1,6 MPI/75 kW a 2,0 FSI/110 kW. Ohlédnutím za více než stoletou historií bude jeden z nejstarších exponátů na šanghajské automobilové přehlídce – automobil Laurin & Klement Voiturette A - poprvé veřejnosti představený na pražském autosalonu v roce 1906.

Společně s modelem Octavia představí Škoda Auto na ploše o rozloze více než 1100 m2 i další modely ze svého výrobního programu - vozy Octavia RS, Octavia Scout a Superb L&K. Připomenutím dlouhodobé podpory slavného cyklistického závodu Tour de France je automobil Škoda Superb speciálně upravený pro potřeby organizátorů závodu.

Smlouva o spolupráci mezi společnostmi Shanghai Volkswagen a Škoda Auto byla podepsána 11. dubna 2005. V březnu roku 2006 zahájila SVW Škoda oficiálně budování prodejní a servisní organizace. Slavnostní otevření prvního nového exkluzivního dealerství SVW Škoda, které plně odpovídá celosvětovým standardům značky se konalo 28.3.2007. Výroba modelu Škoda Octavia bude v Šanghaji zahájena v polovině roku 2007, později se rozběhne i výroba modelových řad Fabia a Superb.

Fred Kappler, člen představenstva zodpovědný za prodej a marketing v této souvislosti řekl: „Čína pro nás představuje jeden ze strategických trhů pro budoucí vývoj značky Škoda. Představení modelu Octavia je spolu s náběhem výroby prvním krokem k vybudování nové pozice značky Škoda v Číně.“

Licenční výroba v Číně je stavebním kamenem strategie expanze značky Škoda, do jejíhož rámce patří již montážní projekty na Ukrajině, v Kazachstánu, Bosně a Hercegovině, Indii a do budoucna i v Rusku. Realizace strategie růstu včetně výroby v Číně je důležitým krokem ve snaze etablovat značku Škoda v mezinárodním měřítku jako velkosériového výrobce.

Škoda Auto předpokládá, že ve střednědobém plánu při dosažení plné kapacity šanghajského závodu po zavedení všech tří modelových řad bude ročně dodávat zákazníkům v Číně více než 100 tisíc vozů.

V současné době činí celková roční produkce Škody Auto asi 550 tisíc automobilů ročně.

Ondřej Láník
Diskuze (54)
19. 4. 2007 09:50
Re: Škoda
no ty jsi naposledy jezdil zřejmě 120tkou takže by jsi měl raději mlčet. Kdyby škodovky nebyly kvalitní tak by je nikdo nekupoval a poptávka z západu třeba z Francie nebo Německa je tak vysoká proč? Protože je to levný šmejd?? A co Britové? to jsou taky zruční domácí dodělávači??? Neplácej nesmysly a slez ze stromu a vzpřim se v zádech! :no: :no: :no: Na druhou stranu tě musím pochválit že se stydíš napsat nick nebo jméno a vydáváš se za anonyma, aby tě nikdo nemohl jasně identifikovat :yes: Já plácnout takový nesmysl tak to taky udělám.
19. 4. 2007 07:22
Re: To je jasné zrušíme odbory
Jak myslíte že se dělaj auta ve škodě na východ. Jednoduše, vyrobí se v MB komplet bez náplní a jdou na další linku kde se zkontrolují a znova rozeberou, na východ jede auto komplet ustrojená kastle bez motoru a podvozku, který už v autě sice byl ale je vedle v kontejneru a v Rusku nebo na ukrajině viz i čína to dá jenom opět do kupi a je vyrobeno v třeba viz. Číně. Děje se to jen kvůli daňovemu zatížení na dovezená os. auta. Takže auto se defakto doveze po dílech a hle dostane značku vyrobeno UKRAJINA a hned je auto o pár desítek levnější kvůli clu. ;-) :yes:
18. 4. 2007 20:39
To je jasné zrušíme odbory
Byl jsem ve škodovce a nikde není povoleno pít alkohol to co jsem viděl vedle pásu automat na lahváče to mě opravdu dostalo asi bych to nedělal Problém je ten že stát hází své nejlepší jalovici klacky pod nohy situace je všude stejná Opel astra Belgie konec pouze Polsko do budoucna. atd. Za pár tisíc měsíčně to Číňani budou dělat stejně kvalitně a nebudou jim do toho odboráři kecat proč od určitého počtu lidi v podniku musí zaměstnavatel platit bandů nicmochů kteří se starají pouze o své dobro viz Falbr v europarlamentu.
18. 4. 2007 17:59
OT: Dobra zprava pro Toma
V nemeckem Autobildu je test aut nizsi stredni a Golf po x letech ztratil titul nejlepsiho ve tride ve prospech Aurise - ten je pry totiz stejne dobry a navic pridava mnohem priznivjesi cenu. Vice na [odkaz] Jsem zvedav, jestli Golf VI bude mit nato, aby vratil "titul" na svou stranu.
18. 4. 2007 13:29
Re: ZVEDAVOST
Mas pravdu samozrejme, ale predstava je to pekna, nie? :-) Nechaj ma snivat...