Škoda Auto: První facelift nového loga
Grafičtí designéři, kteří pracují pro největší v Česku působící automobilku, provedli na logu představeném v březnu 2011, několik drobných retuší, které ale celek mění celkem zásadně.
Na okřídleném šípu se od července 2011 změnily okraje, nyní jsou zaoblenější, ale taky prostorové tvarování, které dostalo delší stíny. Stínování celého loga je nově světlejší, stejně jako kruhový rám s prostorovým efektem.
Za touto modernizací stojí údajně požadavek na lepší viditelnost loga na tmavém pozadí a výraznější vizuální dojem.
Skutečnost, že oficiální tisková zpráva zatím nevyšla ukazuje spíše na nenápadné doladění finální podoby a tichou reakci na ohlasy odborné i laické veřejnosti.
Modernizovanou podobu nového loga již automobilka používá na svých internetových stránkách a na propagačních materiálech. Na automobilech bude nové logo od příštího roku.