Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Enyaq přijíždí ve sportovní verzi. Zatím jde jen o kosmetiku

Škoda Enyaq iV Sportline
Škoda Enyaq iV Sportline
Škoda Enyaq iV Sportline
Škoda Enyaq iV Sportline
93 Fotogalerie
Diskuze (109)

Není tajemstvím, že se elektrické SUV Enyaq časem dočká sportovního odznaku RS. Před příjezdem ostré verze se odhaluje mezistupeň v podobě provedení Sportline.

Paleta mladoboleslavského elektrického SUV Enyaq se počínaje dneškem rozšiřuje o verzi Sportline. Tu poznáte třeba díky mnoha prvkům v černé lesklé barvě. Namátkou jde o výraznou masku, lišty kolem bočních oken, střešní nosič, difuzor zadního nárazníku či nápis Škoda a plakety na pátých dveřích.

Všimnout si můžete rovněž specifického předního nárazníku a odznaku Sportline na předních blatnících. Vůz navíc obouvá leštěná dvacetipalcová kola z lehké slitiny Vega, případně můžete sáhnout po jednadvacítkách Betria. V obou případech jde o exkluzivní vzhled kol vyhrazený pouze Sportlinu.

Video placeholder
Škoda Enyaq iV: Představení nového elektromobilu • Zdroj: Auto.cz

Standardem jsou Matrix LED světlomety se čtyřiadvaceti nezávisle ovládanými diodami v každém modulu dálkových světel. Svébytný je taktéž interiér. Potahy a strop jsou převážně v černém provedení, nechybí dekorační lišty na přístrojové desce a ve výplni dveří. Černý potah na přístrojovce je vyroben ze syntetické kůže a zdoben šedými kontrastními švy. Součástí jsou rovněž černá sportovní sedadla s integrovanými opěrkami hlavy. Vůz dostává tříramenný sportovní volant s věncem potaženým kůží.

I když je varianta Sportline převážně o kosmetických záležitostech, také na techniku se alespoň maličko sáhlo. Enyaq Sportline je totiž standardně vybaven sportovním podvozkem, kde je přední náprava snížena o 15 milimetrů, zadní pak o 10 milimetrů.

Enyaq Sportline lze pořídit ve třech různých verzích. Provedení iV 60 má zadní elektromotor o výkonu 132 kW a 310 newtonmetrech točivého momentu. Kapacita baterie činí 62 kWh a umožňuje dojezd přes 400 km na jedno nabití. Varianta iV 80 má větší 82kWh akumulátor, jenž obstará dojezd 520 km, navíc má elektromotor vzadu maximální výkon 150 kW. A konečně je tu verze iV 80x o síle 195 kW, točivém momentu 425 Nm a hlavně se dvěma elektromotory představujícími pohon 4x4. Tady je metodikou WLTP slibován dojezd 500 km.

Vstoupit do diskuze (109)