Spy photos: Audi S6 + S6 Avant – Implantace osmiválce
Diskuze (1)
Audi usilovně testuje nabroušenou verzi nové generace A6. Model S6 tentokrát sleví na počtu válců, bude mu stačit V8 místo V10.
Nové Audi A6 se teprve zabydluje na silnicích, inženýři automobilky se čtyřmi kruhy ve znaku ale už usilovně pracují na jeho výkonnější verzi. Model s tradičním označením S6 se testuje jako sedan i kombi S6 Avant.
Jisté je, že pod kapotou se tentokrát zabydlí osmiválcový motor. Přeplňovaný 4,0 TFSI nahradí atmosférický desetiválec 5,2 FSI, který se v upravené podobě montuje i do Lamborghini.
Údaje o výkonu nového motoru jsou zatím nejisté. Uvádí se 300 kW (408 kW) až 331 kW (450 k). Jisté ale je, že tentýž motor uvidíme i v dalších modelech – sesterském S7 Sportback a nejspíš i Audi S8 a Bentley Continental GT.