Bentley Continental GT prošlo modernizací pro modelový rok 2011, Continental GTC o rok později. Nyní se chystá i facelift sedanu, Continentalu Flying Spur.
Očekávat tak můžeme upravenou příď a jiné koncové světlomety, popřípadě výraznější blatníky. Kliky dveří budou umístěny níže než dosud, nová budou vnější zpětná zrcátka.
Oválné koncovky výfuku naznačují, že pod kapotou testovaného prototypu pracuje vidlicový osmiválec se dvěma turbodmychadly. Ten se objevil už v nabídce pro modely Continental GT V8 a GTC V8, kde disponuje výkonem 373 kW a točivým momentem 660 Nm. Těchto parametrů by měla tato jednotka dosahovat i v sedanu.
Poháněna budou všechna kola, motor bude kombinován s osmistupňovou automatickou převodovkou. Spotřebu paliva bude snižovat vypínání až poloviny válců.
V nabídce bude také šestilitrový dvanáctiválec do W s dvojitým přeplňováním, který bude spolupracovat se šestistupňovým automatem. Jeho výkon u modernizovaného Continentalu GT a GTC vzrostl na 423 kW, točivý moment pak na 700 Nm.
Současný Bentley Continental Flying Spur debutoval v roce 2005. Svým jménem navázal na čtyřdveřový sedan z roku 1957.