Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Spy Photos: Fiat Grande Punto Abarth bude sekundovat Fiatu 500 Abarth

Ondřej Láník
Diskuze (70)
Motoristická media jsou v těchto dnech plná nové pětistovky, ale Fiat už usilovně ladí sportovní verzi, která vyjede s logem Abarth. Ale Fiat má taky úspěšné Grande Punto! Tomu se znovuzrozená tuningová značka pod patronací Fiatu také náležitě věnuje.

Jak jsme psali již v pátek, už teď je jistý příchod sportovně laděné verze Abarth 500, která bude vybavena přeplňovaným motorem 1,4 Turbo. Pravděpodobné je rozdělení sportovních kompentecí mezi dva modely. Slabší bude mít výkon jen 100 kW, silnější Abarth 500 SS (Super Sport) přijede až se 114 kW. První z nich by měl mít premiéru na nejbližším Tokyo Motor Show na podzim letošního roku.

Trochu větší raketou se asi stane Abarth Grande Punto. Zapomeňte na Sporting, toto bude něco mnohem zajímavějšího. Změny na karoserii nejsou nakonec tak zásadní jako u Fiatu 500, ale nová příď, zatmavená světla a nový nárazník vzadu možná nakonec budou stačit. To hlavní totiž bude pod kapotou. Abarth totiž prý do Grande Punta umístí motor o výkonu 147 kW. Jestli se tak stane, má se Golf GTI na co těšit...

Ondřej Láník
Diskuze (70)
16. 7. 2007 16:26
Re: PRELOM
Lol :D Myli GTI a me to prislo jako bys to psal ty, jenom jsi k tomu dostal rozum a vysral se konecne tak ty Pa-Auta z nemec. Kdyz si to tak prectes, tak je to presne tvuj styl vyjadrovani, chlapce ;)
16. 7. 2007 16:23
Re: MURÉNA 200
No s tim, ze nepostavil ani F1 ani velky auto bych si troufal nesouhlasit, ale jen vahave, myslim ze se mylis, ale nemam nyni podklady abych to rekl na 100%. Ale myslim, ze treba Lancia Delta S4, kde teda opravdu vetsi motor nez dvoulitr nepotrebovali, protoze k ukrutnym 500 koni jim stacila 1.8 je dostatecnym prikladem, toho, ze poradne auto umeji postavit ;)
16. 7. 2007 16:19
Re: MURÉNA 200
Nemyslim, ze to je cesta nikam, Kdyz je to takovy krok vedle, tak co Fobie RS? taky mestske vozitko ve sportovni verzi a pest na oko s chrochtakem pod kapotou, fuj... To naproti tomu Abarth 500 bude navazovat stejne tak jako "civilni" petistovka na starou "civilni" 500stovku bude Abarth 500 navazovat na Abarth 500 z minulych dob. Me na tom neprijde nic zvlastniho. A kdyz se podivas napric vyrobnim portfoliem ruznych automobilek, takze kazda ma nejakou tu nabrousenou verzi i u pidiauticek. A s srovnani s Mini je myslim namiste uplne stejne, prece k italskym autum vzdycky patril temperament, ikdyz to mozna nebylo zrovna pod znackou Abarth - z tech dob treba - Uno Turbo, Tipo GrandTurismo, oboji byly vrcholne verze. A nejenom tady. Proste myslim, ze kazdemu italskemu modelu ostra verze prijde.
16. 7. 2007 16:06
Re: MURÉNA 200
To je jednoduche, ja ti to rad vysvetlim, kdyz je to opet jedna z veci, ktere ti nedosla. To je o tom, ze kdyz o nekom rikas, ze nema na to aby si koupil auto, na ktere ceka, tak nekdo jiny zase ten samy utok, v obracenem gardu rekne tobe, vis. Tz. Kdo jinemu jamu kopa, sam do ni pada, neboli - Jak vy k mi, tak mi k vy.
16. 7. 2007 09:30
Re: MURÉNA 200
Nevhodná motorizace - v tom významu, že například F500 by měl mít dle mého litrový motor a dost. Vždyť je to hopsanda do města... VR6 je snad jiná liga, motor osazovaný do auta o dvě a více třídy výše. Nebo, to jako bychom měli horovat za VW FOX GTI?