Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Spy Photos: Volkswagen Passat - Nový začátek na konci letošního roku

Ondřej Láník
Diskuze (134)
Jeden z nejúspěšnějších modelů neprémiové střední třídy čeká ve druhé polovině roku 2010 modelová obměna.

Volkswagen už v říjnu 2010 představí novou podobu Passatu. Názory na to, zda jde o zcela novou generaci nebo ne, se liší, u VW se zřejmě přikloní k tomu, že nový model s interním označením B7, novou konstrukcí je, ačkoli technicky vozidlo bude vycházet ze současné generace.

Vizuální styl, nalinkovaný Walterem de'Silvou nepřipouští žádné laciné, rádoby luxusní prvky. Místo toho dostává zelenou věcný design, případně luxusní, ale funkční materiály. Zmizí tak honosně chromovaná příď, kterou nahradí povědomě přísný pohled nových hranatějších světlometů a nižší maska.

S příchodem Passatu B7 se příznivci emdenského sedanu dočkají širší nabídky koženého čalounění, dekorů z hliníku a pravého dřeva, ale taky ventilovaných sedadel, vyhřívaného volantu a navigace s hlasovým ovládáním.

Opačná část klientského spektra ocení výměnu na postu základní motorizace. Motor 1,6 MPI (75 kW) bude vystřídán známou 1,2 TSI (77 kW) se šestistupňovou převodovkou. Půjde tak o největší model, do kterého se Volkswagen odváží nasadit objemově skromný motor, původem z Mladé Boleslavi.

Ondřej Láník
Diskuze (134)
24. 6. 2010 22:41
Re: Čekání na PASSAT
BOHUŽEL PASSAT A GOLF KUPUJÍ Z 80% OPERATIVNÍ LEASINGOVKY A NE LIDÉ, KTEŘÍ SI KUPUJÍ AUTO SOUKROMĚ. A TY LEASINGOVKY JE NENAKUPUJÍ Z LÁSKY KE ZNAČCE, ALE PROTOŽE IMPORT A DEALEŘI VW TO UMÍ VELICE DOBŘE S OBÁLKAMI. A VÍM PŘESNĚ O ČEM MLUVÍM.
24. 6. 2010 22:36
Re: SUPERAPOŠTOL
BAVÍME SE OPRAVDU O PASSATU???!!!
MÁM SLUŽEBNÍHO PASSATA VARIANT 2.0TDI, STARÉHO 1 ROK A 7 MĚSÍCŮ. ZA TU DOBU JSEM NAJEZDIL 104.000 KM VĚTŠINU PO EVROPSKÝCH DÁLNICÍCH A VÝČET TOHO, CO JIŽ MUSELO BÝT MĚNĚNO JE OHROMUJÍCÍ!! DVAKRÁT VÝMĚNA TURBA ( STUDENÝ MOTOR ŠETŘÍM, PŘED DOJEZDEM ZVOLNÍM, ABY SE TURBO OCHLADILO ), NAPRASKLÁ OJNICE, PRASKLÁ HLAVA, NEFUNKČNÍ MOTŮREK STĚRAČŮ, VÝMĚNA VÁHY VZDUCHU, NĚKOLIKRÁT PRASKLÁ VÝBOJKA XENONŮ ( VE DNE JEZDÍM NA DENNÍ SVÍCENÍ NA NORMÁLNÍ ŽÁROVKY ), ZASTRKOVACÍ MECHANISMUS STARTOVÁNÍ, KTERÝM NÁHLE NEŠEL ZHASNOUT MOTOR A DALŠÍ "DROBNOSTI"!!! OD AUTA ZA 850.000kČ BYCH OČEKÁVAL MNOHEM, MNOHEM VĚTŠÍ SPOLEHLIVOST A URČITĚ BYCH NERAD, ABY PĚTINU SVÉHO ŽIVOTA STRÁVIL V SERVISU!!! JAKO SOUKROMÉ AUTO BYCH HO NEDOPORUČIL NIKOMU Z VÁS A DOUFÁM, ŽE SOUDRUZI Z NDR A NSR SI NA NOVÉM ( FACELIFTU ) DAJÍ ALESPOŇ TROŠIČKU ZÁLEŽET, NEBOŤ HO JAKO SLUŽEBKU ZA ROK A PŮL BOHUŽEL ZASE DOSTANU. ACHJO
24. 6. 2010 22:33
Re: Polovičná generácia
ALE ŽE SE TĚCH 1.6 MPI PRODALO ŽE ?! STEJNÉ TO V TOMTO VOZE BUDE NEJSPÍŠ I U 1.2 TSI
24. 6. 2010 22:22
KÉŽ BY SE KONEČNĚ ZAMĚŘILI NA KVALITU
MÁM SLUŽEBNÍHO PASSATA VARIANT 2.0TDI, STARÉHO 1 ROK A 7 MĚSÍCŮ. ZA TU DOBU JSEM NAJEZDIL 104.000 KM VĚTŠINU PO EVROPSKÝCH DÁLNICÍCH A VÝČET TOHO, CO JIŽ MUSELO BÝT MĚNĚNO JE OHROMUJÍCÍ!! DVAKRÁT VÝMĚNA TURBA ( STUDENÝ MOTOR ŠETŘÍM, PŘED DOJEZDEM ZVOLNÍM, ABY SE TURBO OCHLADILO ), NAPRASKLÁ OJNICE, PRASKLÁ HLAVA, NEFUNKČNÍ MOTŮREK STĚRAČŮ, VÝMĚNA VÁHY VZDUCHU, NĚKOLIKRÁT PRASKLÁ VÝBOJKA XENONŮ ( VE DNE JEZDÍM NA DENNÍ SVÍCENÍ NA NORMÁLNÍ ŽÁROVKY ), ZASTRKOVACÍ MECHANISMUS STARTOVÁNÍ, KTERÝM NÁHLE NEŠEL ZHASNOUT MOTOR A DALŠÍ "DROBNOSTI"!!! OD AUTA ZA 850.000kČ BYCH OČEKÁVAL MNOHEM, MNOHEM VĚTŠÍ SPOLEHLIVOST A URČITĚ BYCH NERAD, ABY PĚTINU SVÉHO ŽIVOTA STRÁVIL V SERVISU!!! JAKO SOUKROMÉ AUTO BYCH HO NEDOPORUČIL NIKOMU Z VÁS A DOUFÁM, ŽE SOUDRUZI Z NDR A NSR SI NA NOVÉM ( FACELIFTU ) DAJÍ ALESPOŇ TROŠIČKU ZÁLEŽET, NEBOŤ HO JAKO SLUŽEBKU ZA ROK A PŮL BOHUŽEL ZASE DOSTANU. ACHJO
Avatar - white label
24. 6. 2010 00:19
Re: Čekání na PASSAT
Díky, zatím si (na něj) určitě nestěžuju... ;-)