SsangYong se v Česku představuje novým jménem. Reaguje na globální rebranding
Výrobce dostupných SUV se v Česku začíná prezentovat s novým jménem. Pro zákazníky se nic nezmění, protože tuzemský importér pouze navazuje na globální korporátní identitu.
Korejská značka SsangYong u českých zákazníků našla velkou popularitu zejména díky atraktivnímu poměru ceny a výbavy. Automobilka specializující se hlavně na nejžádanější segment vozů SUV už brzy začne v Česku působit s nově upraveným jménem a pokračuje tak s globální rebrandingem.
Už v druhé polovině roku 2022 společnost SsangYong Motor Company získala finanční podporu od nového investora, s jehož pomocí vyvíjí nové modely, pohony a pracuje i na nové elektrické platformě. Nejžhavější novinkou na českém trhu je nové SUV Torres, kterým značka cílí na nejvýznamnější hráče v segmentu SUV, jako jsou Škoda Kodiaq, Hyundai Tucson, Peugeot 5008 nebo Toyota RAV4.
S novým investorem se už loni korejská automobilka SsangYong Motor Company přejmenovala na KG Mobility a nově vyrábí své modely se dvěma jmény – SsangYong nebo KGM. Jsou totožnými modely, jejichž pojmenování je závislé na trhu, kde se prodávají.
A nyní se zkratka KGM objevuje i v Česku. V rámci globálního rebrandingu se u nás bude značka prezentovat s novým oficiálním dodatkem „by KGM“, kterým chce společnost podpořit obě rostoucí značky. S novým tiskovým prohlášením automobilka pak představuje i nové logo, jež si můžete prohlédnout v naší fotogalerii.